دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

خرید رژ لب مات 24 ساعته


رژ لب، لب های شما را رنگ می کند و باعث می شود جذاب تر و شاداب تر به نظر برسید.

همه خانم ها با این تاثیری که رژ لب روی لب ها دارد آشنا هستند و آن را دوس دارند. شاید شما در طول روز از دیگر ابزارهای آرایشی تان تنها یک بار استفاده کنید. اما رز لب را چندین بار به لب هایتان می زنید. 

رژ لب انواع مختلفی دارد اما امروزه خانم ها خرید رژ لب مات 24 ساعته را در لیست خرید لوازم آرایش خود قرار میدهند و آن را دوست دارند.

اما عجولانه رفتار نکنید. کمی صبر کنید.

ویژگی های رژ لب مات

رژ لب مات می تواند دارای فرمولاسیون جامد باشد و یا نوع مایع آن را بخرید. رژ لب مات که مایع است را همگی ما با عنوان لاک لب می شناسیم. هر دو نوع رژ لب ماندگاری بالایی دارد و می تواند تا ساعت ها روی لب هایتان باقی بماند.

رژ لب جامد مات مدت زمان بیشتری روی لب هایتان باقی می ماند و با آشامیدن و خوردن چیزی از روی لب پاک نمی شود. اگر هنگام خرید رژ لب مات دقت کرده باشید حتما دیده اید که این نوع رژ لب طیف رنگی زیادی دارد و به شما گزینه های زیادی برای انتخاب می دهد. تقاضا خانم ها برای خرید رژ لب مات بیشتر است چون می توانند رنگ آن را با لباس مهمانی و یا رنگ شال تان ست کنند. اما در خرید رژ لب مات با هر رنگی کمی صبر کنید. معیارهای مختلفی وجود دارد که باعث می شود در خرید رژ لب جامد مات موفق تر عمل کنید.

خانم هایی که لب های نازک دارند از رژ لب مات رنگ روشن و خانم هایی که لب های برجسته دارند رنگ تیره رژ لب جامد مات را استفاده کنند.

این نوع رژ لب برای آرایش شما را بسیار تمیز و مرتب تر نشان می دهد. اگر می خواهید برای یک مهمانی لباس و زیورآلات میخرید، خرید رژ لب مات را نیز به لیست تان اضافه کنید. این نوع رژ لب مناسب مهمانی و مجالس است. و برای استفاده روزانه و مکرر به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

نکته مهم در استفاده از این محصول آرایشی این است که این نوع رژ لب به پوست لطیف و نازک لب آسیب می زند. در استفاده طولانی مدت و مکرر پوست لبتان پوسته پوسته می شود. وقتی رژ لب را روی لب خشک می کشید ترک های پوست و خشکی آن نمایان تر می شود. در نتیجه آرایش شما نتیجه عکس خواهد داشت و شما را نازیبا می کند. این نوع رز لب دارای فرمولاسیون خشکی است و این خشکی موجب پوسته پوسته شدن لب های شما می شود. این حالت در روزهای خشک و سرد زمستان بیشتر دیده می شود.

برخی از رژ لب ها سن شما را افزایش می دهند. در واقع اینکه شما جوان تر یا مسن تر به نظر برسید به مایع یا جامد بودن و رنگ رژ لب بستگی دارد. می توانید از یک رژ لب استفاده کنید و سن خود را کاهش دهید یا برعکس. انتخاب با خود شماست.

اما به صورت کلی رژ لب مات سن شما را افزایش می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع هنگام خرید رژ لب کمی دقت کنید. می توانید به جای خرید رژ لب جامد نوع مایع آن را انتخاب کنید که باعث شادابی و طراوت چهره تان شود.

در انتخاب و خرید رژ لب مات دقت کنید که می خواهید با چه سنی دیده شوید. در خرید رژ لب سعی کنید نمونه با کیفیت و استاندارد آن را خریداری کنید که کمترین میزان آسیب به لب را داشته باشد. می توانید به سایت روبی سان به آدرس  https://rubisun.ir/  مراجعه کنید و نمونه های استاندارد آن را مشاهده کنید. رنگی را انتخاب کنید که برابر با فاکتورهای انتخاب رژ لب است و زیبایی و سلامتی را به خود دعوت نمایید.



چرا باید لباس و پوتین نظامی بخریم؟

دوران خدمت سربازی، زمانی است که احتمالا شما دارید به موضوع این پست فکر می کنید. مخاطبان شجاع ما که در حال اعزام به خدمت هستند یا چند ماهی از دوران مقدس را پشت سر گذاشته و قصد دارند برای خرید پوتین نظامی و لباس جدید دست بجنبانند، در حال جستجو در اینترنت برای مطمئن شدن از خرید خود هستند. در حقیقت به سربازی که با ماهی 200 هزار تومان لب مرز زنده می ماند و کشور شما را هم حفظ می کند، باید لباس نظامی از طلا داد که گلوله از قطر آن نگذرد. بگذریم با ما همراه باشید با دلایل خرید پوتین نظامی و لباس نظامی از دید تجربی. البته کارکنان شریف نیروهای مسلح حتما این موارد را می دانند.

لباس نظامی

کیفیت لباس نظامی تقدیمی

اولین و مهمترین چیزی که احتمالا سبب شده که شما بخواهید لباس نظامی جدیدی دست و پا کنید این است که شلوار آن دچار پارگی شده یا جنس برزنتی آن گرمای هوا را غیرقابل تحمل می کند. در فصل سرد هم همین گونه است و اورکت های معمولی که به عنوان استحقاق به شما داده اند، کفاف سرمای شب را نمی دهد. 

خرید لباس نظامی

به عنوان اقدام عملی اول باید بدانید که چه توقعی دارید. مثلا اگر از جنس و گرما شاکی هستید، باید یک دست لباس نظامی پارچه ای و با کیفیت خریده و در ادامه آن را با accessories های مختلف تقویت کنید. شلوار پارچه ای لباس نظامی استتار شما احتمال دارد حتی زودتر از شلوار قبلی و در حین رژه پاره شود. اگر از این اتفاق هولناک بیم دارید و می ترسید که آبروی نظام به سخره گرفته شود، باید شلوار لباس نظامی خود را به خیاطی برده و بدهید یک لایه اضافه برای آن بدوزند. امیدوارم که متوجه منظورم شده باشید.

خرید پوتین نظامی

خرید پوتین نظامی

موارد زیادی مشاهده شده که پوتین سرباز حتی از کادر نیز بهتر است و رنگ بندی متفاوتی هم دارد. خرید پوتین نظامی بستگی به محیط خدمت شما هم دارد و چندان کار ساده ای نیست. اگر در محیط های خاکی و غیر شهری خدمت می کنید، خرید پوتین نظامی رنگی که بیشتر به زیبایی آن توجه شده است، مناسب شما نیست. برای خرید پوتین نظامی بعد از توجه به محیط این را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در معرض توجه باشید یا خیر. خرید پوتین نظامی مشکی همیشه راه حل مناسب تری است.

پوتین نظامی

 جنس کفی پوتین نظامی باید نرم و انعطاف پذیر باشد، سایز آن خیلی گشاد یا تنگ نباشد، بند آن جنس خوب داشته باشید که سابیده نشود. پوتین نظامی باید با لباس نظامی هماهنگ باشد. اگر درست انتخاب کرده باشید و با روش صحیح از آن نگه داری کنید، خرید پوتین نظامی شاید گران باشد ولی یک پوتین عمری برایتان باقی می گذارد. برای خرید انواع تجهیزات، لباس نظامی و پوتین وب سایت یونکس را بررسی کنید.

خرید کانسیلر جامد مدادی را چه کسانی انجام می دهند؟

اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که برای داشتن یک آرایش بسیار تمیز و حرفه ای از کرم پودر استفاده می کنند حتما می دانید که کرم پودر هر چقدر که کاور بالایی داشته باشد نمی تواند به خوبی  سیاهی دور چشم و برخی از لکه های تیره روی پوست را کاور نمی کند در نتیجه، آن آرایشی که به دلتان بنشیند در آخر کار به شما نمی دهد. بهترین گزینه برای اینکه شما به هدفتان برسید استفاده از کانسیلر جامد است.

کانسیلر جامد دارای دو مدل استیکی و مدادی است. هر کدام از این محصولات دارای تاثیرات متفاوتی است اما باید قبل از اینکه بخواهید خرید کانسیلر جامد را انجام دهید بهتر است بدانید که هر کدام از این مدل ها برای یک نوع پوست خاص مناسب است.

در این مقاله می خواهیم نوع مدادی آن را بررسی کنیم و توضیح دهیم که خرید کانسیلر جامد مدادی برای چه کسانی مفید و مناسب است؟

پس با تیم روبی سان همراه باشید.

کانسیلر جامد مدادی چیست؟

یک لحظه چشم هایتان را ببندید مداد خط لب یا خط چشم تان را در ذهن تجسم کنید. کانسیلر جامد مدادی دقیقا همانطور است فقط کمی حجیم تر و قطورتر است و با کشیدن آن روی صورتتان خط پهنی ایجاد می شود.

کانسیلر جامد مدادی به نسبت استیکی کمی نرم تر است و چربی بیشتری دارد. و با بسیاری از پوست ها سازگار است. این نوع کانسیلر در گرمای روزهای تابستان حالت خود را از دست نمی دهد و می توانید به آسانی مورد استفاده قرار دهید. در نتیجه افرادی که حتی کمی پوست خشک دارند می توانید با خیال راحت خرید کانسیلر جامد مدادی انجام دهند و از آن استفاده کنند. 

این در حالی است که نوع استیکی آن برای پوست های چرب مناسب است و روی پوست های خشک پوسته پوسته می شود.

مزیت خرید کانسیلر جامد مدادی این است که به راحتی می توانید روی صورتتان بکشید و با یک براش یا پد آرایشی آن را روی صورتتان پخش کنید. این در حالی است که در نوع استیکی، بهتر است ابتدا کانسیلر روی پد کشیده شود و سپس روی صورتتان بکشید.

 اگر پوستتان چرب است ولی دوست دارید که از این نوع کانسیلر استفاده کنید می توانید برای برطرف کردن برق روی صورتتان از پنکک مات استفاده کنید تا آرایشتان طبیعی تر شود. یادآوری این نکته مهم است که بدانید استفاده از لوازم آرایشی که روی صورتتان برق می اندازد ظاهر آرایشتان مصنوعی جلوه می کند و زیبایی محسور کننده ای به همراه ندارد.

کانسیلر جامد مدادی نسبت به استیکی کمی چرب تر است. یعنی اگر پوستتان معمولی و کمی خشک است می توانید با خیال راحت و بدون پوسته پوسته شدن از این محصول استفاده کنید و لکه های پوستتان را بپوشانید.

کانسیلر جامد مدادی ماندگاری بالایی دارد و می تواند روی صورت شما تا ساعت طولانی باقی بماند. در خرید کانسیلر مدادی بدانید که اگر این محصول ماندگاری بالایی دارد اما کاور چندان مناسبی را ندارد. برای بالا بردن قدرت کاور این محصول بهتر است بعد از اینکه این محصول را روی پوستتان کشیدید از کرم پودر و پنکک هم استفاده کنید.

در خرید کانسیلر جامد مدادی به رنگ آن دقت کنید. رنگ کانسیلر باید یک درجه از کرم پودری که استفاده می کنید روشن تر باشد. استفاده از کانسیلر جامد بسیار روشن تر نتیجه برعکس روی صورت شما دارد. یعنی به جای کاور کردن لکه ها، آن ها را بیشتر نمایان می کند.

این نوع محصول آرایشی به دلیل اینکه مستقیم روی پوست قرار می گیرد باید اصل و استاندارد باشد. خرید کانسیلر جامد مدادی که فیک و تقلبی است نه تنها زیبایی را برای شما به ارمغان نمی آورد بلکه از زیبایی شما هم می کاهد و می تواند به پوست آسیب برساند و خودش عامل ایجاد لک و پیس روی صورت شود.

برای خرید محصولات آرایشی اصل می توانید به روبی سان که یک برند معتبر جهانی است مراجعه نمایید.



چه عواملی بر قیمت قفل دیجیتال موثر است؟



می توان گفت که یکی از  علایق ویژه ی افراد در سرزمین ما خرید به کمترین قیمت ممکن می باشد و اگر بدانند قیمت به شدت مناسب و یا حتی ارزان است، باز هم دوست دارند که بتوانند از تخفیف بهره مند شوند.  براساس همین موضوع است که فروشندگان همیشه قیمت را مقداری بیشتر از قیمت فروش خود قرار می دهند تا بتوانند تخفیف را نیز اعمال کننند.

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده که پس از ساعت ها تلاش برای پیدا کردن وسیله مورد نظر خود به علت این که از نظر قیمت به آن اطمینان نداشته اید، آن فروشگاه را ترک کرده و به گشت و گذار خود ادامه داده اید.

 اگر آن محصول را به قیمت ارزان تری پیدا کنید، خرید خواهید کرد و اگر این طور نشود و واقعا احتیاج داشته باشید به جای اول باز می گردید و خرید را انجام می دهید.  این عادت خیلی به بودجه و اوضاعی افراد هم مرتبط نیست و افراد از قشرهای مختلف با سطح مالی متفاوت چنین رفتاری از خود نشان می دهند. 

در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت قفل دیجیتال صحبت کنیم و ما قصد آن را نداریم که به واکاوی روانشناسی عادت های موجود در مردم کشور بپردازیم، پس اگر به این تکنولوژی قفل و امنیت علاقه مند هستید و به دنبال بهترین قیمت قفل دیجیتال هستید، با ما همراه شوید که قرار است اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. هم چنین پیشنهاد می کنیم که مطالب دیگر وبلاگ را نیز مطالعه کنید.

قیمت قفل دیجیتال


روش های دسترسی برای باز کردن دستگیره دیجیتال؟ کدام یک بهتر است؟

قبل از آنکه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال بپردازیم و ببینیم که کدام یک بیشتر بر قیمت قفل دیجیتال موثر است، باید روش های دسترسی دستگیره دیجیتال هوشمند را بشناسید.

 دستگیره های دیجیتال و هوشمند با یک روش خاص باز و بسته شدن نمی گرددند.  بهترین و امن ترین روش دسترسی این دستگیره های دیجیتال، قفل  اثر انگشتی است که با استفاده از اثر انگشت باز می شود. سیستم های بیومتریک بهترین سطح امنیت را ارائه می کند چرا که بر اساس تفاوت های فیزیولوژیکی و منحصر به فرد انسانی بنا شده اند؛ بدین نحو هر کس می تواند کلید به خصوص خود را همراه خود و در کنار خود داشته باشد و هیچ کدام از این کلید ها دستگیره دیگری را نیز باز نخواهد کرد که نگرانی شما را کاملا بابت این موضوع برطرف خواهد کرد. دستگیره دیجیتال کارتی هم وجود دارد که مدل های شرکت سامسونگ قابلیت پشتیبانی از 100 کارت را نیز پشتیبانی می کنند. بدون شک تعداد 100 عدد از این کارت ها برای سازمان ها و شرکت ها کاملا مناسب می باشد و می تواند مصرف اداری نیز داشته باشد. قفل های هوشمند دیگری نیز هستند که از اتصال بلوتوثی استفاده می کنند و در ضمن با گوشی هم از راه دور  به صورت ریموت کنترل قابل کنترل هستند که به نوعی مفهوم خانه هوشمند را برای شما تداعی خواهند کرد. 


 قیمت قفل دیجیتال بارمان

عوامل موثر بر قیمت قفل دیجیتال چه مواردی هستند؟


عوامل بسیار زیادی بر قیمت قفل دیجیتال تاثیر گذار هستند که مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد:


روش های دسترسی دستگیره دیجیتال: یک سری از قفل های دیجیتال ترکیبی از همه روش های دسترسی برای قفل دیجیتال را دارا هستند. این گونه از قفل ها معمولا قیمت بیشتری نسبت به قفل های دیگر دارند. به طور کلی می توان گفت که هر چه روش های دسترسی بیشتر باشد، قیمت قفل دیجیتال بالاتر است و به همان اندازه البته امنیت شما بالاتر است.


برند سازنده قفل دیجیتال: شرکت های سازنده قفل دیجیتال فراوانی در بازار وجود دارند که از جمله آن ها می توان به سامسونگ، یال، هایوان و….. اشاره کرد. هر چه برند معروف تر و سر زبان تر باشد، قیمت آن گرانتر است.


 امیدوارم از مقاله زیر راضی بوده باشید. در صورت هر گونه سوال بابت قفل الکترونیکی، قفل دیجیتنال و غیره بنده در خدمت شما هستم.

نکاتی درباره جراحی بینی گوشتی که باید بدانید

بینی جزء اعضای مهم صورت است که تا حد زیادی می تواند اعتماد به نفس شخص را به او بازگرداند یا اینکه از بین ببرد. در سراسر جهان و مخصوصا ایران همه ساله افراد زیادی خواهان جراحی بینی خود هستند. به طور کلی بینی ها به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. جراحی بینی گوشتی برای بعضی از افراد به معضل بزرگی تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم درمورد جراحی بینی گوشتی صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بینی ها گوشتی چه خصوصیتی دارند؟

این بینی ها دارای غضروف بسیار نرم و پوست ضخیم هستند؛ یعنی ضخامت پوست بینی زیاد است و معمولا چربی زیادی در نوک بینی وجود دارد به همین دلیل به این نوع بینی ها، بینی گوشتی می گویند. 

جراحی بینی گوشتی

از جراحی بینی گوشتی نترسید.

در ابتدای مقاله گفتیم که بسیاری از کسانی که بینی گوشتی دارند با بینی خود مشکل دارند چون فکر می کنند که اگر بینی خود را عمل کنند دوباره به حالت سابقش برمی گردد. علت این امر این بود که چون پزشکان غضروف را تا حد زیادی برمیداشتند و همین اتفاق باعث میشد چربی های بینی دوباره پخش بشوند و بینی به حالت سابق برمیگشت؛  در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که دیگر جای نگرانی نیست. پزشکان زیبایی در جراحی بینی گوشتی قسمت کمی از غضروف را فرم می دهند که دیگر به حالت سابقش برنگردد.

برای جراحی بینی گوشتی، کدام تکنیک عمل بینی بهتر است؟

عمل بینی به دو روش انجام می شود. روش باز و روش بسته. روش عمل بینی بسته معمولا برای بینی هایی انجام میشود که نقص های کمی دارند و نوک بینی آنها به ترمیم جزئی نیاز دارند بهتر است. در مقابل، روش عمل بینی باز برای جراحی های ترمیمی و ضربه هایی که به بینی خورده اند مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز در اولویت است.

عمل بینی گوشتی

پزشک مناسب برای جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با توجه به ظرافت و پیچیدگی هایی که دارد کار سختی است و پزشکی که این عمل جراحی را انجام میدهد باید بسیار ماهر و کاربلد و همچنین با تجربه باشد. داشتن سابقه طولانی پزشک به او کمک می کند تا با دقت بیشتری جراحی را انجام بدهد و با مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی به وجود بیاید کاملا آشنا باشد و بتواند آنها را برطرف کند.

ما توصیه می کنیم که صورت خود را به دست پزشکان تازه کار و نابلد نسپارید چون ممکن است تا آخر عمرتان از این بابت پشیمان بشوید.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی در شهرهای مختلف و حتی منطقه های مختلف یک شهر باهم بسیار متفاوتند. این مورد به موارد زیادی بستگی دارد از جمله:

1.  این که عمل جراحی در مطب پزشک انجام میشود یا در بیمارستان

2.  موقعیت جغرافیایی مطب یا بیماستان

3.  میزان مهارت و تجربه جراح یا پزشک متخصص. طبیعی است هر چقدر تجربه و شهرت جراح بیشتر باشد هزینه ی عمل نیز بیشتر خواهد بود.

4.  نوع بینی و خصوصیات ساختاری آن

5.  هزینه های بیهوشی

به طور معمول قبل از عمل وقتی پزشک بیمار را معاینه میکند و مشاوره به او میدهد هزینه ی عمل جراحی را به بیمار میگوید.

جراحی بینی گوشتی

نکاتی درباره جراحی بینی گوشتی

۱.سن مناسب برای جراحی بینی گوشتی برای دختران ۱۶ و برای پسران ۱۸ سال است. جراحی بینی فقط برای افرادی که بیماری های خطرناک مانند بیماری های قلبی و عروقی دارند خطرناک و مشکل ساز است.

۲.مدت زمان جراحی بینی گوشتی بین ۱تا ۳ ساعت است.

۳.رژیم غذایی مناسب را باید قبل و بعد از عمل بینی گوشتی رعایت کنید.

۴.بعد از ریکاوری باید مراقبت هایی نظیر انجام ندادن ورزش و حرکات سنگین، نخندیدن با حرکات دهان، نحوه خوابیدن صحیح و غیره.