دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست

درب اتوماتیک شیشه ای دربی است که با کمک یک سنسور چشمی و موتور اتوماتیک، با بهره‌گیری از فریم‌های فلزی، جداره‌ای شیشه‌ای را درون خود جا داده، بدون نیاز به دخالت انسانی مسیرهای عبور و مرور را مسدود و یا باز نماید. درب اتوماتیک شیشه ای به یکی از المان‌های مهم در کلیه‌ی ساختمان‌های نهادهای بزرگ مبدل شده است. علاوه بر آن، در بسیاری از پاساژها و ساختمان‌های تجاری نیز، شما با انواع درب اتوماتیک شیشه ای در ابعاد مختلف رو به رو می‌شوید.

غیر ممکن است که تا به حال با درب اتوماتیک شیشه ای برخوردی از نزدیک نداشته بوده باشید. انواع درب اتوماتیک شیشه ای امروزه در همه جا نصب می‌شوند. مزایایی که این درب‌ها برای صاحبان خود به ارمغان آورده‌اند، بی‌شمار هستند. اما حتی اگر از این مزایا چشم پوشی کنیم، باز هم نمی‌توان انکا کردنکه یک درب اتوماتیک شیشه ای نمای ویژه‌ای به یک ملک می‌بخشد.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای

برای درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان مزیت‌های پرشماری را برشمرد. این مزیت‌ها در منظرهای گوناگونی مطرح هستند. این درب‌ها ضمن بخشیدن جلوه‌ای خاص و شیک به ملک، می‌توانند در مصرف انرژی نیز موجب صرفه‌جویی گردند. البته در برخی امکنه، از یک درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌گردد که خیلی مثمر ثمر نیست. برای کسب بهترین عملکرد بهتر است از دو درب به صورت موازی بهره جسته شود.

از دیگر مزیت‌های قابل ذکر، نباید از بهبود بهداشت و تمیزی محیط هم به سادگی گذر کرد. این درب‌ها به علت آن که با دست‌ها تماس برقرار نمی‌کنند موجبات انتقال آلودگی‌های محیطی نیز نمی‌گردند.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این موضوع پس از ابعاد پروژه، به مشخصات فنی‌ای بسته است که برا درب اتوماتیک شیشه ای خود در نظر گرفته‌اید. کیفیت آلیاژ‌ها و پلیمرهای مورد استفاده، نحوه ریل‌گذاری، و توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی‌ای که موتور یا چیپ‌های درب اتوماتیک شیشه ای در خود دارند در این امر می‌توانند حائز اهمیت باشند.

این عوامل به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند.

  • شرایط و ابعاد هر پروژه خاص؛

  • مواد مصرف مانند شیشه و یراق‌آلات؛

  • تجهیزات فنی مانند موتور محرکه، اپراتور و یا کیت سوییچ؛

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

تعمیر و تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

از اولین درس‌هایی که به هر فرد فعال در مشاغل در ارتباط با ماشین‌آلات مختلف می‌آموزند، اهمیت تعمیرات و نگهداری فراگیر است. معنی عبارت یاد شده، این است که تمامی ماشین‌آلات برای بهینه‌ترین عملکرد و کاهش استهلاک، نیاز به رسیدگی‌های منظم و طبق برنامه دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای هر دو برای املاک تجاری تجهیزاتی حیاتی به شمار می‌روند. این ماشین‌آلات علاوه بر افزایش ضریب امنیت محیط در بهره‌ور انرژی ساختمان یاری دهنده هستند. امیدوارم در این یادداشت توانسته باشم تا در حد بضاعت درباره نکات مهم مالی و فنی تجهیزات اتوماسیون رایج صحبت کرده باشم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

عمل بینی عروسکی و محدودیت‌های آن

عمل بینی عروسکی نوعی جراحی زیبایی بینی است که بینی حین جراحی بینی به شدت در حین آن کوچک شده و نوک آن به سمت بالا انحنا پیدا می‌کند. البته متناسب بودن بینی با بقیه اجزای صورت، تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره فرد ایجاد خواهد کرد. زیرا کوچکی بینی لزوما به معنای زیبایی آن نیست. معمولا بخش عمده‌ای از بیمارانی که قصد کوچک کردن بینی خود را دارند لزوما بینی بزرگی ندارند.

هر چند گاهی در طرف مقابل یک بینی نامتقارن و بزرگ، باعث برهم خوردن این تناسب می‌شود. همچنین رواج یافتن آن در میان افراد مشهور نیز باعث گسترش بیشتر آن شده است. عمل بینی عروسکی یا فانتزی ویژگی هایی دارد که باعث می شود هر کسی نتواند این مدل را انتخاب کند. این مدل به علت زیبایی و اندازه کوچک آن بسیار محبوب شده است.

چالش‌های عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی یک مدل محبوب و زیبا بوده که نسبت به سایر رویکردهای عمل بینی سخت‌تر و تخصصی‌تر است. این عمل باید توسط فرد متخصص و با تجربه بالا انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود و ریسک پایینی به همراه داشته باشد. عمل بینی عروسکی چیزی نیست که هر جراحی بتواند آن را به راحتی پشت سر بگذارد و حتما باید جراح آن از تخصص ویژه این جراحی برخوردار باشد.

عمل بینی عروسکی دخترانه

برای آنکه عمل بینی عروسکی یا فانتزی به بهترین شکل روی بینی اجرا شود بایستی بینی استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند تغییرات این جراحی را تحمل کند. هر قدر بینی مستحکم تر باشد تغییرات شدیدتری را می تواند قبول کند. بنابراین بینی های گوشتی که ساختار غضروفی ضعیفی دارند به طول معمول نمی توانند عمل بینی عروسکی را انجام دهند.

پیش از جراحی، پزشک معاینات و آزمایشات بسیاری انجام می‌دهد تا آمادگی لازم برای جراحی را پیدا کند. در صورتی که فرم بینی برای عمل بینی عروسکی مناسب نباشد این مدل را اجرا نخواهد کرد. برای جزییات نتیجه مطلوب جراحی، جراح و داوطلب با یکدیگر صحبت کرده و در نهایت به یک نتیجه واحد می رسند.

عمل بینی عروسکی کره ای

اگر شما با مشکلات تنفسی دست و پنجه می کنید یا دچار انحراف تیغه بینی هستید، احتمالا برای عمل بینی عروسکی با محدودیت مواجه هستید. این جراحی برای افراد دارای مشکلات تنفسی بسیار ریسک به همراه دارد و اصلا انجام آن به صلاح نیست.

عمل بینی عروسکی در بین مردم

امروزه همگی شاهد گسترش عمل های زیبایی در بین خانم ها و آقایون هستیم. صنعت مد و زیبایی در بین مردم سراسر دنیا نفوذ بیشتری پیدا کرده است و این باعث شده که افراد زیادی حتی با سن های پایین به عمل های زیبایی روی بیاورند. جراحی بینی تنها عمل زیبایی است که افراد با سن بسیار پایین اقدام به انجام آن می کنند.

در این بین آقایان هم ممکن است به عمل بینی عروسکی علاقه‌مند باشند. در این حالت برخلاف مدل زنانه، ممکن است جراح سعی کند تا حد امکان از انجام تغییرات غیرضروری خودداری کند. این تغییرات موجب می‌شوند که گاهی به مدل مناسب آن، عمل جراحی بینی نیمه فانتزی هم گفته شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت عمل بینی مراجعه کنید.

با درب اتوماتیک شیشه ای زیبایی را به محیط بیاورید.

درب اتوماتیک شیشه ای کمتر مصرف شدن انرژی تان بسیار اهمیت دارد، با این درب ها دیگر مشکلات و سختی های درب های سنتی را ندارید و نیازی نیست انرژِی صرف باز و بسته کردن درب های اماکن بکنید. این درب ها قابلیت این را دارا هستند که به صورت دلخواه تنظیمش کنید که به چه اندازه می خواهید باز یا بسته شوند و یا میزان باز شدن لت ها را تغییر دهید. درب های کرکره برقی در کنار کارایی اصلی خود یعنی باز و بسته شدنی که انجام میدهند، زیبایی را هم به محلی که استفاده کرده اید را هدیه می دهد.

کارایی درب اتوماتیک شیشه ای

کارایی اصلی این درب ها در اسمش خلاصه شده است یعنی درب اتوماتیک شیشه ای، این درب ها که ساختار اصلی شان شیشه است، باز و بسته شدن شان به دستور سنسور ها و یا حساس بودن وزن بگذارید تا کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

تشخیص درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان به بالای آنها توجه کرد که حسگر چشمی وصل شده است که درب ها به همان تنظیمی که گذاشته اید باز و بسته می کند. این نوع درب ها را بیشتر می توانید در اماکن شلوغ و پرتردد بیشتر مشاهده می شود.

نوع درب های اتوماتیک

  • درب اسلایدی( کشویی )

  • درب تلسکوپی

  • لولایی 

  • تمام گرد

  • تاشو

  • نیم دایره ای

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\درب اتوماتیک شیشه ای.jpg

این درب ها بیشتر در کجا بکار می روند و چه ویژگی هایی دارند

این نوع درب ها بجز باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک به محل شما زیبایی زیادی می بخشد و نور بیشتری را به محیط می بخشد.

این درب ها بیشتر در اماکن مختلفی مانند: 

  • بانک ها 

  • فروشگاه ها 

  • مراکز توانبخشی

  • شرکت ها

  • هتل ها 

  • بیمارستان ها

استفاده کرد تا مانع ازدحام جمعیت انسانی بشود.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\درب شیشه ای.jpg

چه قطعاتی در درب اتوماتیک برقی استفاده شده است؟

اگر بخواهیم همه قطعات را توضیح دهیم به شرح زیر است که عبارت اند از:

  • کنترل کننده اصلی: این کنترل به کل درب فرمان می دهد، یا به اصطلاح هسته درب اتوماتیک محسوب می شود. 
  • سنسور: جمع آوری سیگنال های خارجی را دارد و مانند چشم افراد، اگر جسمی متحرک وارد محیط شود؛ سیگنالی به کنترل اصلی می فرستد تا درب ها باز یا بسته شوند.
  • موتور: قدرت اصلی برای باز یا بسته شدن درب ها را دارد.
  • مسیر درب کشویی: یک خط ریلی مانند راه آهن را به دنبال میکند.
  • آویز درب: این قطعه را ممکن است با چشم نتوان دید یا به اصطلاح در پشت صحنه قرار دارد و کاربردش آویزان کردن ورقی است که برای محرک درب استفاده می شود.

نتیجه

اگر شما هم به فکر خرید درب اتوماتیک شیشه ای هستید و می توان گفت که دو به شک هستید، با خواندن این مقاله حتما به نتیجه ای رسیده اید، در این صفحه سعی کردیم در کنار کارایی اصلی درب اتوماتیک شیشه ای به زیبایی آنها هم تمرکز کردیم تا با یک هدف دو نشونه را بزنید.

تولیدی لباس کار چه خصوصیاتی دارد

اگر به دنبال تهیه لباس کار برای شرکت یا کارگران خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید به صورت عمده و از تولیدی لباس کار است. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیازی نیست شما حتما برای خرید لباس کار به صورت حضوری بروید و تنها کافی است از گوگل و سایت های خرید لباس کار آنلاین استفاده کنید.

لباس کار یکی از فاکتورهای مهم برای انجام کار است و وجود آن می تواند به بهبود عملکر افراد و همچنین یکپارچگی مجموعه کمک کند. مسئله مهم در این زمینه محل تولیدی لباس کار است.

ما در این مقاله می خواهیم به ویژگی هایی که یک تولیدی لباس مخصوص کار باید داشته باشد، بپردازیم تا اگر قصد خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی لباس کار را دارید، بتوانید انتخابی موثر و مفید را داشته باشید.

کیفیت خط تولید

اولین مسئله ای که در تولیدی لباس کار به آن توجه شود، خط تولید است. استفاده از ماشین آلات صنعتی و همچنین افراد متخصص به کیفیت مجموعه تولیدی می افزاید. طبیعتا این امر در هزینه خرید لباس کار نیز تاثیرگذار خواهد بود و باعث افزایش آن می شود.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای انتخاب تولیدی لباس کار مورد نظر وجود دارد، استفاده آن تولیدی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب جهت ساخت و تولید لباس مخصوص کار است. طبیعتا هر چه درجه کیفی مواد اولیه بیشتر باشد، لباس کار نیز کیفیت بالاتری خواهد داشت و این امر به فروش بشتر محصولات کمک بسیار زیادی می کند.

وضعیت بهداشتی تولیدی لباس کار

از مواردی که در تولیدی لباس اهمیت بسیار زیادی دارد، وضعیت بهداشتی است. اهمیت این موضوع به این دلیل است که در برخی مشاغل حساس مثل پزشکی که در آن بهداشت حرف اول را می زند، رعایت نکات بهداشتی و تمیز بودن محل تولیدی لباس مخصوص کارکنان باید بسیار حفظ شود.

هزینه لباس کار

هزینه لباس کار به عوامل مختلفی بستگی دارد، که این عوامل عبارت اند از:

·        نوع عملکرد تولیدی لباس.

·        نوع پارچه‌ای که تولیدی لباس کار در نظر می‌گیرد.

·        مواد و جنس پارچه مورد نظر.

هزینه لباس کار ثابت نمی‌ماند و هر چند روز یک بار بروز می‌شود، در شرایط بد اقتصادی شما می‌توانید به سراغ تولیدی لباس کار ارزان بروید یا لباس کار را به صورت عمده برای کارگران خود تهیه کنید.

کلام آخر

تولیدی لباس کار مناسب باید تمام موارد را رعایت کند و بیشتر به کیفیت لباس کار توجه کند تا ظاهر لباس، اگر شما هم به دنبال خرید لباس کار برای کارگران خود یا خودتان هستید، حتما استانداردهای لازم را رعایت کنید و با خیال راحت و ایمنی بالا به سرکار بروید.

شما می توانید جهت تهیه لباس به صورت مستقیم از تولیدی لباس کار، به هیوا تجارت امید مراجعه نموده و خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه کنید.

عمل بای پس معده چیست؟

عمل بای پس معده ، جراحیک کیسه کوچک ایجاد می‌کند که معده را دور زده و به روده متصل می‌شود. همچنین به عنوان روش کاربردی شناخته می‌شود. کاهش وزن تخمینی بین 70-80 درصد در طی دو سال اتفاق می‌افتد.

عمل بای پس معده چگونه انجام می‌شود؟

عمل بای پس معده با محدود کردن میزان مصرف غذا و کاهش جذب غذا باعث کاهش وزن می‌شود. مصرف غذا توسط یک کیسه کوچک که از نظر اندازه شبیه به نوار معده قابل تنظیم است، محدود می‌شود. علاوه بر این، جذب غذا در دستگاه گوارش با حذف بیشتر معده، اثنی عشر و روده فوقانی، از تماس و هدایت مستقیم غذا از کیسه به داخل روده کوچک کاهش می‌یابد.

عمل بای پس معده چگونه انجام می‌شود؟

عمل بای پس معده را می‌توان به یکی از دو روش انجام داد. در یکی، جراح از لاپاراسکوپ استفاده می‌کند و چندین برش کوچک در شکم یا ناحیه معده ایجاد می‌کند. دومی یک جراحی سنتی است که از طریق یک برش 10 تا 12 سانتی در شکم انجام می‌شود.

بای پس معده چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

یک کیسه کوچک مقدار غذایی را که می‌توانید بخورید محدود می‌کند. و چون به روده متصل است، تعداد کالری جذب شده توسط بدن شما را کاهش می‌دهد.

مزایای بای پس معده

یک سال پس از جراحی، کاهش وزن به طور متوسط ​​77 درصد وزن اضافی بدن است. بیشترین نتیجه گیری را در مقایسه با سایر جراحی های کاهش وزن دارد.

معایب بای پس معده

سندرم دامپینگ که باعث گرفتگی در ناحیه شکم، حالت تهوع و اسهال می‌شود، در صورت خوردن شیرینی و شکلات رخ می‌دهد. مدت زمان بهبودی بیشتر زمان می‌برد، که از جراحی های دائمی محسوب می‌شود. 

بای پس معده چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

به دلیل دور زدن، جذب ضعیف آهن و کلسیم می‌تواند منجر به کاهش آهن در کل بدن شود که همین امر منجر به کم خونی و فقر آهن می‌شود. بیماری متابولیک استخوان نیز در برخی از بیماران به وجود می‌آید؛ ولی می‌توان از طریق رژیم غذایی مناسب و مکمل های ویتامین این مشکلات را کنترل کرد.


جمع بندی

عمل بای پس معده که معمولاً به روش لاپاراسکوپی انجام می‌شود، شامل ایجاد پنج تا شش برش کوچک در شکم است که از طریق آن یک محدوده کوچک متصل به دوربین فیلمبرداری و ابزار جراحی وارد می‌شود. پزشک جراح قسمت بالایی معده را کوچک می‌کند، به همین دلیل بخشی از آن از پایین جدا شده و یک کیسه کوچک معده به وجود می‌آید.

 این کیسه کوچک مصرف غذا را محدود می‌کند. سپس قسمتی از روده کوچک به نام ژژونوم به کیسه کوچک معده متصل می‌شود که به غذا اجازه می‌دهد قسمت تحتانی معده، اثنی عشر را دور بزند. این دور زدن میزان کالری و مواد مغذی جذب شده توسط بدن را کاهش می دهد که به آن سوء جذب می‌گویند.