دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

آرایش بی کم و کاست با کانسیلر

امروزه برای اینکه یک ارایش کامل و بی کم و کاست داشته باشید باید بتوانید از لوازم آرایشی بصورت درست و اصولی استفاده کنید. کانسیلر یکی از لوازم های آرایشی است که دانستن نحوه استفاده از آن بسیار مهم و قابل توجه میباشد.

کانسیلر در دو نوع جامد و مایع وجود دارد. همه خانم ها میدانند که استفاده از کرم پودر برای پوشاندن نقص ها و لکه های روی پوست صورت میباشد. اما گاهی این لکه ها آنقدر تیره هستند که با کرم پودر به تنهایی کاور نمیشوند. در این مرحله ما به سراغ استفاده از کانسیلر میرویم. در این مقاله روبی سان بطور مختصر به معرفی این محصول میپردازد.

کانسیلر

با توجه به این نیازی که بین خانم ها احساس شد کرم پودری بسیار فشرده که میزان کاور بالایی داشت وارد بازار شد. این کرم پودر فشرده کانسیلر داشت. در ابتدا با هدف پوشاندن سیاهی ناحیه چشم به بازار معرفی شد اما با توجه به میزان پوشانندگی بالایی که داشت برای کاور کردن لکه های قهوه ای صورت هم استفاده شد. 

همان طور که می دانید در کرم پودرها هر چه میزان رنگدانه هاش بیشتر باشد میزان کاور بالاتری دارد. بنابراین رنگدانه های موجود در کانسیلر زیاد است و می تواند از پس لکه های نازیبا صورت بربیاید.

کانسیلر دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به میزان ماندگاری و کاوری که ایجاد می کند می توانید انتخاب کنید.

کانسیلرهای موجود در بازار با حالت کانسیلر جامد استیکی و مدادی، کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. 

کانسیلر با کیفیت

بالاترین میزان پوشانندگی کانسیلر متعلق به کانسیلر کرمی است. این کانسیلر (Concealer) به مدت زمان بیشتری روی پوستتان می ماند. در طول روز به تمدید کانسیلر نیازی نخواهید داشت. اما در مقابل کمترین میزان پوشانندگی مربوط به کانسیلر استیکی است. این نوع کانسیلر سبک است و هم چنین مدت کمی روی صورتتان می ماند. کانسیلر مایع و کرمی بهترین گزینه برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارند است. اما کانسیلر استیکی برای افراد با پوست خشک گزینه مناسبی نخواهد بود. کانسیلر استیکی چربی کمی دارد و در صورت استفاده افراد با پوست خشک روی صورتشان پوسته پوسته می شود.

اگر پوست چرب و مختلط دارید بهتر است از کانسیلر استیکی استفاده کنید.

در نهایت همانطور که میدانید زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید کانسیلر هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان کانسیلر اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.



خرید کرم پودر مایع مناسب

کرم پودر یک وسیله محبوب آرایشی است که خانم ها بسیار از آن استفاده میکنند. برای کاور لک های صورت و نقص های صورت هنگام آرایش کرم پودر وسیله مناسبی است. اما در هنگام خرید کرم پودر باید نکاتی را در نظر بگیریم.

پوست صورت ما با هم متفاوت است به همین دلیل در هنگام خرید کرم پودر در میان انواع مختلف کرم پودرها باید کرم پودر متناسب با پوست صورت خودتان را انتخاب کنید تا در هنگام آرایش جلوه و زیبایی خود را در صورتتان نشان دهد.

روبی سان در این مقاله راهنمایی هایی برای خرید کرم پودر مایع در اخیتارتان قرار میدهد تا بتوانید به راحتی کرم پودر مایع متناسب با صورتتان را انتخاب کنید.

خرید کرم پودر

خرید کرم پودر مایع برای پوست های چرب

خانم هایی که پوست چرب دارند باید به دنبال خرید کرم پودر هایی باشند که میزان چربی در آن ها صفر باشد. مانند کرم پودرهای جامد و پودری. اما هر کدام از این کرم پودرها دارای مواردی هستند که نمی شود از آن به صورت مداوم استفاده نمود. کرم پودر پودری دارای ماندگاری پایینی است و نمی تواند برای مهمانی ها مناسب باشد چرا که نیاز به تمدید دارد و در یک مهمانی تمدید کل آرایش تقریبا کاری غیر ممکن است.

خرید کرم پودر جامد هم نمی تواند گزینه مناسبی باشد چرا که دارای کاور کمتری نسبت به دیگر کرم پودرها می باشد. خرید کرم پودر مایع می تواند گزینه بسیار مناسبی برای زمان هایی باشد که می خواهید آرایش کامل و تمیزی داشته باشید. فقط یک نکته ی بسیار مهم که خانم های پوست چرب هنگام خرید کرم پودر باید آنرا رعایت کنند این است که خرید کرم پودر مایع را باید از بین نمونه های بدون چربی انجام دهند. 

خرید کرم پودر مایع برای پوست های خشک

این افراد باید به دنبال خرید کرم پودر و لوازم آرایشی باشند که به برطرف شدن خشکی پوست کمک می کند.در نتیجه باید به دنبال نمونه هایی باشید که مقداری چربی باشند. بهتر است هنگام خرید کرم پودر نمونه ای از فروشنده بخواهند که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن بادام، زیتون و نارگیل باشد. خرید کرم پودر با این ویژگی می تواند علاوه بر زیبایی به سلامت پوستتان هم کمک کند و خشکی را به تدریج کاهش دهد.

هنگام خرید کرم پودر اصلا به دنبال نمونه های کرم پودرهای پودری و جامد نباشید. این مدل کرم پودرها حاوی چربی پایینی است و می تواند خشکی صورتتان را افزایش دهد و به آن آسیب وارد نماید.

قبل از زدن کرم پودر بهتر است که ابتدا صورتتان را با کرم های نرم کننده و آبرسان ماساژ دهید تا مقداری از خشکی صورت برطرف شود. 

خرید کرم پودر مایع

هنگام خرید کرم پودر باید به کلمه free oil که روی محصول نوشته شده باشد توجه نمایید. استفاده و خرید کرم پودری که چربی دارد می تواند باعث ایجاد و بروز حساسیت های پوستی شود. اگر دیدید که مدتی پس از استفاده از کرم پودر صورتتان دچار جوش و آکنه شد بدانید که چربی موجود در کرم پودر مناسب با پوستتان نیست و به آن صدمه وارد کرده است.

خرید کرم پودر بدون چربی می تواند چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کند و مانع از بروز جوش و آکنه خواهد شد.

اینکه پوست شما خشک است یا چرب، اینکه چه مدل کرم پودری را باید تهیه کنید به انتخاب ها و نوع پوستتان بر می گردد. اما مهم ترین توصیه در خرید کرم پودر این است که آن را از بین برندهای معتبر آرایشی انتخاب نمایید.

در هنگام خرید کرم پودر قبل از انتخاب یک کرم پودر متناسب با پوست صورتتان مهم ترین نکته کیفیت آن محصول است پون کرم پودر به طور مستقیم با حساس ترین قسمت پوست شما که پوست صورت میباشد در تماس است.

پس در هنگام خرید کرم پودر به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان مراجعه کنید تا با خالی راحت کرم پودر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ریمل فاسد چه آسیب هایی به چشم ما وارد میکند؟

ریمل از لوازم آرایشی است که برای آرایش و زیبایی چشم استفاده میشود. ریمل میتواند مژه ها را پرپشت تر بلند تر و مشکی تر از حالت عادی بکند و در کل به چشم ها جلوه و زیبایی خاصی میبخشد اما در کنار همه این ها میتواند به شدت برای چشم های ما مضر باشد. درصورتی که از ریمل فاسد استفاده کنیم.

ریمل به نسبت بقیه لوازم های آرایشی کمترین تاریخ انقضا را دارد و بعد از اولین استفاده پس از 4 ماه به سرعت فاسد میشود. به همین دلیل باید به شدت مراقب باشید که از ریمل فاسد استفاده نکنید و به چشم های خود آسیب نرسانید. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما مضرات استفاده از یک ریمل فاسد را بگوید.

 

ریمل

زمانی که برس ریمل را خارج می کنید به دلیل مرطوب بودن خیلی سریع آلودگی محیط را به خود جذب می کند. از طرفی محیط داخلی محفظه هم تاریک است و مرطوب و محل خوبی برای رشد باکتری و میکروب است. این باکتری و آلودگی خیلی راحت می تواند به چشم منتقل شود و به آن آسیب بزند

راه های شناسایی یک ریمل فاسد

اگر ریملی که استفاده می کنید و چشم هایتان دچار سوزش و خارش شد، ملتهب و قرمز شد بدانید که یا اینکه ریملی که خریداری کرده اید مناسب چشم هایتان نیست یا اینکه فاسد شده است و تاریخ انقضاء آن گذشته.

ریمل باید پوشانندگی خوبی داشته باشد و به راحتی هم از روی مژه ها پاک شود. ریملی که برای پاک شدن شما را به زحمت و دردسر می اندازد قطعا ریمل مناسبی نیست و کیفیت لازم را ندارد. 

اگر ناخودآگاه و بدون قصد و اراده از چشم هایتان اشک جاری شد و به نورهای مختلف حساسیت پیدا کرد هم بهتر است به کیفیت و استاندارد بودن ریمل شک کنید.

ریمل ها بر اساس مواد تشکیل دهنده بر پایه آب و بر پایه روغن تشکیل شده اند.

ریمل فاسد

ریمل هایی که بر پایه آب هستند خیلی راحت آلودگی محیط را جذب میکند و درون محفظه رشد می کند. زمانی که براش ریمل را روی مژه هایتان می کشید این آلودگی را به چشم منتقل خواهید کرد.

ریمل هایی که بر پایه روغن هستند به راحتی با آب پاک نمی شوند. به این نوع ریمل ها ضد آب گفته می شود. این نوع وسیله آرایشی خیلی سخت از روی چشم پاک می شود و برای پاک کردن آن باید از  پاک کننده های قوی آرایشی استفاده کنید. این نوع ریمل در کل می تواند به چشم و بیشتر به مژه ها آسیب بزند. به دلیل فشارهای زیادی که به مژه وارد می کنید مژه ها می شکنند و دچار ریزش می شوند. 

این نوع ریمل باعث خشکی مژه می شود و در صورت استفاده مداوم مزه ها را ضعیف می کند و با کوچکترین فشاری می شکند.

حالا در نظر بگیرید ریملی که در دست دارید فاسد شده باشد. تمام آسیب هایی که در بالا مطرح شد می تواند شدیدتر شود و آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا این آسیب و شدت آن را کاهش دهید این است که در قدم اول ریمل را از برندهای اصل خریداری کنید. 

ریمل باکیفیت

فاسد شدن یک ریمل دست شما نیست اما خریدن یک ریمل باکیفیت و اصل مسئولیتش با شماست پس برای جلوگیری از آسیب رساندن به چشم هایتان سعی کنید از فروشگاه های معتبر مانند روبی سان ریمل خریداری کنید. ریمل های روبی سان علاوه بر باکیفیت بودن موجب تقویت و آب رسانی به مژه های شما هم میشود.

پس با خیال راحت برای خرید ریمل خود به فروشگاه روبی سان مراجعه کنید.




رزرو آنلاین آرایشگاه

با پیشرفت علم و تکنولوژی در سال های اخیر همه کسب و کار ها به سمت آنلاین شدن و خدمات آنلاین رفته اند. اینکار باعث شده که زندگی همه ما در این سال ها بسیار ساده تر بشود و بتوانیم در وقت خودمان صرفه جویی کنیم. در این بین رزرو آنلاین آرایشگاه هم دارد کم کم بین خانم ها همه گیر میشود.

اما رزرو آنلاین آرایشگاه چگونه است؟ ما عادت کرده ایم که برای وقت گرفتن آرایشگاه گاها با آرایشگاه مورد نظر تماس بگیریم یا حضوری به آن جا برویم. که این هم خود مشکلات مخصوص به خود را دارد اما رزرو آنلاین آرایشگاه چگونه میتواند به ما کمک کند. با مای بانیکس در این مقاله همراه باشید تا به شما فواید رزرو آنلاین آرایشگاه و خدماتی که میتوانید به صورت آنلاین از آن ها بهرمند شوید را بگوییم.

رزرو آنلاین آرایشگاه

آرایشگاه آنلاین چیست؟

خانم های شاغل و یا حتی خانم های خانه داری که وقت آن ها بسیار پر است و نمیتوانند برای زیبایی خود وقت بگذارند میتوانند با رزرو آنلاین آرایشگاه از خدماتی که به آنها ارائه میشود استفاده کنند. اما شاید با خود بگویید چگونه ممکن است که یک آرایشگاه آنلاین باشد. در هر صورت شما باید به سالن آرایشگاه بروید تا آن ها بتوانند خدماتی را که میخواهید برای شما انجام دهند.

باید به شما بگویم که اینگونه نیست. بعد از رزرو آنلاین آرایشگاه برای خود احتیاجی نیست که حضورا به سالن آرایشگاه بروید بلکه آرایشگر به منزل شما میآید. بله درست متوجه شده اید یک آرایشگر متناسب با خدماتی که شما رزرو کرده اید به خانه شما میآید.

آرایشگاه آنلاین

دیگر لازم نیست که ساعت های طولانی در سالن های آرایشی وقتتان تلف شود. یا نتوانید در تایم مورد نظر خود وقت بگیرید. همه این مشکل ها با وجود آرایشگاه آنلاین حل شده است.

رزرو آنلاین آرایشگاه به چه صورت است؟

شما میتوانید با نصب اپلیکیشن هایی مانند مای بانیکس از این خدمات بهره مند شوید، به این صورت که این اپ با آرایشگاه های معتبر زیادی در ارتباط است شما از طریق اپ آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده. خدماتی که میخواهید را مشخص کرده و تایمی که میخواهید آرایشگر به منزل شما بیاید را هم مشخص میکنید. به همین راحتی در تایمی که شما خواسته اید آرایشگر به منزل شما میآید.

فواید رزرو آنلاین آرایشگاه ؟

رزرو آنلاین آرایشگاه فواید زیادی دارد. در وقت شما صرفه جویی میشود، میتوانید با وجود مشغله های زیادی که دارید باز هم به زیبایی خود برسید، تمام این خدمات در منزل شما انجام میشود و لازم نیست به دنبال آرایشگاه ها و وقت گرفتن از آن ها باشید، میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو آنلاین آرایشگاه کنید و محدود به تایم کاری آرایشگاه نیستید و موارد دیگری که ما در این جا به آن اشاره نمیکنیم.

فواید آرایشگاه آنلاین

کلام آخر

 پیدا کردن یک آرایشگاه خود با کادر حرفه ای، تماس گرفتن و وقت گرفتن، رفتن به آرایشگاه، منتظر شدن در سالن و در نهایت انجام شدن خدماتی که میخواهید. پروسه ای بسیار وقت گیر و خسته کننده است پس مای بانیکس به شما پیشنهاد میکند که با رزرو آنلاین آرایشگاه همه این سختی ها را به یکباره برای خود پایان بخشید.

نکات خرید کانسیلر رنگی

کانسیلر هم مانند کرم پورد یکی از لوازم آرایشی است که برای پوشاندن عیوب و نقص های صورت از آن استفاده میشود. از کانسیلر میتوان برای کار های با ظرافت تر روی صورت استفاده کرد.

قدرت پوشانندگی کانسیلر از کرم پودر بسیار بیشتر میباشد. و میتواند برای کاور های نقطه ای مانند جای جوش ها از آن استفاده کرد.

کانسیلر بسیار محبوب و پرکاربرد میباشد اما برای استفاده از آن و همچنین خرید کانسیلر متناسب با پوست صورتمان باید نکاتی را رعایت کنیم.

همانطور که میدانید کانسیلر هم مانند کرم پودر تنوع رنگی زیادی دارد که ممکن است در هنگام خرید شما را گیج کند پس با روبی سان همراه باشید تا در این مقاله کات خرید کانسیلر رنگی را با شما در میان بگذارد.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ چه نواقصی را باید بپوشاند و چه انتظاری از آن دارید؟

خرید کانسیلر نارنجی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر رنگی

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر بنفش

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر باکیفیت

کانسیلر به طور مستقیم با حساس ترین قسمت پوست صورت شما در تماس میباشد. به همین دلیل باید برای خرید کانسیلر با کیفیت و مرغوب به فروشگاه های معتبر مانند روبی سان مراجعه کنید و با خیال راحت کانسیلر مورد نظر خود را خریداری کنید.