دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

سوالاتی که باید در مشاوره حقوقی تلفنی بپرسید

برای کسانی که در یک حادثه رانندگی یا یک حادثه ای مانند آن صدمه شخصی آسیب دیده اند ، اقدام قانونی ممکن است بهترین اقدام برای حرکت به جلو باشد. اما قبل از اینکه خودتان برای شکایت اقدام کنید ، آیا به دنبال مشاوره رایگان با یک موسسه حقوقی یا مشاور حقوقی بوده اید؟ یک مشاوره می تواند اطلاعات مهمی در مورد حقوق شما و نحوه پیگیری خسارت به شما ارائه دهد و کاملا رایگان است و هیچ گونه تعهدی ندارد. مشاوره حقوقی تلفنی یکی از انواع مشاوره حقوقی است که کمترین هزینه را دارد.

در مشاوره حقوقی تلفنی چه اتفاقی می افتد؟

 در طول مشاوره ، باید از وکیل در مورد تجربه وی و پرونده خود سوالات مهمی بپرسید. اطلاعات بیشتر در مورد سوالاتی که باید پرسیده شود در زیر آورده شده است. وکیل با سوالاتی که از شما می پرسد اطلاعات مهمی به دست می آورد که به پیش بردن پرونده کمک می کند. سوالات ممکن است شامل چگونگی وقوع جراحات شما ، خسارتهایی که متحمل شده اید ، فکر می کنید مقصر چه کسی بوده است ، و غیره باشد. آماده شدن برای مشاوره حقوقی تلفنی شما بسیار مهم است و شما باید با حداکثر اطلاعات ممکن در مورد حادثه خود ، از جمله هر مدرکی که در اختیار دارید ، به مشاوره خود برسید. همچنین باید تا حد امکان در مورد تصادف و آسیب دیدگی خود صادق باشید ، از جمله اطلاعاتی که ممکن است برای خانواده شما حساس باشد. اطلاعات غلط نه به شما کمک می کند و نه به وکیلتان ، و لازم به یادآوری است که هر آنچه به وکیل خود می گویید محرمانه است. شما همچنین باید با لیستی از سوالات آماده شوید تا در مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل سوال کنید. سوالاتی که باید بپرسید عبارتند از:

·         هزینه مشاوره چقدر است؟ باید از وکیلی که هزینه ساعتی می گیرد اجتناب شود ، زیرا این امر می تواند به سرعت بسیار گران شود. بهترین کار این است که وکیلی را انتخاب کنید که به صورت حق الزحمه ای کار کند ، به این معنی که وکالت به شرط موفقیت در پرونده شما پرداخت می شود. البته بسیاری از وکلا برای ارائه مشاوره حقوقی تلفنی هزینه ساعتی دریافت می کنند که با خدمات وکالت متفاوت است.

·         شما چه نوع قانون جراحات شخصی را اعمال می کنید؟ وکلای آسیب دیدگی شخصی ممکن است در زمینه های مختلف عملی مختلف تخصص داشته باشند. یک وکیل انتخاب کنید که تجربه نوع تصادف شما را داشته باشد. چه کسی در پرونده من کار خواهد کرد؟ بیشتر دفاتر حقوقی خوب ، تیمی متشکل از متخصصان و متخصصان خواهند داشت که همگی برای کار در پرونده شما همکاری خواهند کرد.

·         پرونده من چه ارزشی دارد؟ دشوار است بدانید که یک پرونده از قبل چقدر ارزش دارد. با این حال ، وکیل شما در مشاوره حقوقی تلفنی باید بتواند اطلاعاتی درباره آنچه که وی تصور می کند شما می توانید بر اساس خساراتی که متحمل شده اید ، بازپرداخت کند.

·         پرونده من چه مدت طول می کشد؟ همانطور که می دانید پرونده شما چقدر ارزش دارد ، دانستن اینکه چه مدت پرونده شما حل می شود بسیار پیچیده است و به عوامل بیشماری بستگی دارد. با این حال ، فریب باور این را نخورید که پرونده شما طی چند هفته حل خواهد شد. بیشتر ادعاها ماه ها طول می کشد تا به توافق برسد

 

جراحی بینی تهران

آقایان و بانوانی که قصد جراحی بینی دارند، باید بدانند که انتخاب بهترین جراحی بینی تهران بسیار حائز اهمیت است. این انتخاب در شهرهای کوچک تر ایران راحت تر می باشد، اما در کلان شهرهایی مانند تهران دشوار تر است. افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند، باید در انتخاب جراح بینی دقت کنند، در صورتی که از عمل بینی قبلی خود رضایت نداشته باشند ، برای انجام جراحی بینی ترمیمی باید تا یک سال صبر کنند.

جراحی بینی تهران

مهارت جراح بینی و آشنایی با تکنیک های به روز جراحی بینی از مهم ترین مواردی هستند که در انتخاب جراح بینی باید به آن توجه شود. برخی از افراد برای جراحی بینی وسواس زیادی دارند و نگران فرم بینی بعد از جراحی بینی هستند.

اینگونه افراد به دنبال بهترین جراح بینی در تهران یا در محل زندگی خود می گردند و به خوبی تمام تحقیقات را انجام می دهند و در اکثریت مواقع نیز از نتیجه راینوپلاستی رضایت کامل دارند.

در جراحی بینی یا راینوپلاستی علاوه بر فرم بینی ، حفظ سلامت بیمار نیز مهم است . اگر بهترین جراح بینی در تهران یا هر شهر دیگری با تکنیک های به روز آشنا باشد به خوبی می داند چگونه باید جراحی بینی را انجام دهد که بیمار دچار عوارض نشود.

جراحی بینی

جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی است که در چند دهه اخیر رونق خوبی یافته و در بین مردن محبوبیت زیادی کسب کرده است .

یکی از مهم ترین مزیت های جراحی بینی تغییرات چهره بیماران است .

جراحی بینی تهران

به دلیل اینکه بینی در مرکزیت صورت قرار دارد کوچک ترین تغییری در فرم آن زیبایی کل چهره را تغییر می دهند ، همچنین ایجاد زاوایای مناسب در جراحی بینی باعث می شود تا چهره متناسب تر به نظر برسد .

روش های و تکنیک های متفاوتی برای فرم دهی بینی و جراحی کردن بینی وجود دارد به همین دلیل بهتر است بیماران بر روی یک موضوع پافشاری نکنند و اجازه دهند جراح بینی با توجه به مشکل بینی و نوع بینی آن ها بهترین تصمیم را بگیرد تا بینی ، فرم زیبایی داشته باشد .

به دلیل اینکه در جراحی بینی به روش بسته هیچ گونه جای اسکار یا زخمی بر روی پوست بینی مشاهده نمی شود اغلب متقاضیان جراحی بینی خواستار این روش هستند ولی انتخاب روش عمل بینی مناسب به عهده جراح بینی است .

در جراحی بینی بسته ، جراح بینی دید مستقیم به اسکلت بینی ندارد ، به همین دلیل درصد بروز خطا بیشتر است و از این روش برای تغییرات جزئی بینی استفاده می شود .

جراح بینی با توجه به مشکلی که باید برطرف شود بهترین روش و تکنیک را انتخاب می کند بنابراین فقط نیاز است تا توقعات خود از نتیجه جراحی بینی را به جراح بینی بگویید و در زمینه انتخاب تکنیک جراحی بینی به جراح بینی اعتماد کنید.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

خرید لباس کار مناسب

خرید لباس کار امروزه یکی از وظایف کارفرمایان برای تمام مشاغل است، مخصوصا مشاغلی که لباس کار برای کارمندانشان به عنوان یک وسیله حفاظتی به کار می رود. این مشاغلی باید در هنگام خرید لباس کار توجه بیشتری نسبت به بقیه مشاغل به کار ببرند.

در هنگام خرید لباس کار نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای شود. شاید شما ندانید که هنگامی که برای خرید  لباس کار می روید باید به سراغ چه ویژگی هایی در لباس ها بگردید یا حتی چه لباسی مناسب برای لباس کار است.

در این مقاله یونکس قصد دارد به شما نکاتی در ارتباط با این مسئله را در میان بگذارد پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این نکات آشنا کنم و در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید های خود داشته باشید.

خرید لباس کار

نکاتی که باید در هنگام خرید لباس کار به آن ها توجه کنیم

هنگام خرید عمده دستکش کار و لباس کار نکاتی را باید در نظر بگیرید که در ادامه آن ها را عنوان خواهیم کرد.

درصد پوشانندگی لباس کار

درصد بدنه پوشیده شده از لباس با دید بالا را در نظر بگیرید. برای افزایش دید باید کت ها را از روی جلیقه ها انتخاب کنید. شما باید لباسهایی با لباسهای فلورسنت در پشت و جلو تهیه کنید. برای دید بهتر ، باید در طرفین نیز راه راه وجود داشته باشد. لباس های کوچکتر با دید کمتری برابر هستند. کارگران قابل مشاهده خواهند بود و از حوادث محل کار خودداری خواهید کرد.

هنگام کار در شب ، لباسهای کارگران شما باید با دید بالا ، تمام قسمتهای بدن آنها را بپوشاند. این به آنها کمک می کند تا توسط ماشینهای سنگین در سایت های ساختمانی و همچنین جرثقیل در برابر آسیب ها محافظت شوند. آنها همچنین برای سایر کارگران قابل مشاهده خواهند بود ، و این کار تیمی و بهره وری را افزایش می دهد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کلاه های سخت نوار فلورسنت نیز روی آنها چسبانده شده است.

جنس پارچه لباس کار

اطمینان حاصل کنید که لباس های دارای دید بالا که برای کارگران خود می خرید از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آنها باید فلورسانس را حفظ کنند. پلی استر ، اکریلیک و نایلون برای بیشترین مدت فلورسانس خود را حفظ می کنند. آنها همچنین گره خورده اند و بنابراین برای مناطق کار با نور کم به اندازه کافی روشن هستند. مش و پنبه برای مناطق گرم راحت تر است. 

با این حال ، آنها استانداردهای ایمنی برای روشنایی را برآورده نمی کنند اطمینان حاصل کنید که پارچه مقاوم است. اگر کارگران شما در اطراف آتش و مواد قابل اشتعال هستند ، به دنبال لباس هایی باشید که ضد آتش باشند. اگر لباسی نیز بخرید که پس از شستن فلورسانس خود را از دست ندهد ، به شما کمک خواهد کرد.

لباس کار یونکس

متناسب بودن لباس کار با شغل فرد

هنگام خرید هر لباسی ، باید مناسب بودن آن را در نظر بگیرید. باید متناسب با استفاده کننده باشد. کارگران لباسهای با دید بالا را روی لباسهای دیگر می پوشند. شما باید اندازه کارگرانی را که برای آنها می خرید و آنچه در زیر آنها می پوشند بررسی کنید. اگر آنها مجبور به پوشیدن لباس ایمنی سنگین هستند ، پس لباس باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند روی آن قرار گیرد.

 تعداد ابزارهایی را که با خود حمل می کنند در نظر بگیرید. لباس باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا ابزار آنها مانع از دید شود. به خاطر داشته باشید که کارگری که لباس با دید بالا دارد باید از فاصله دور دیده شود.

جمع بندی

با توجه به نکاتی که برای شما بازگو کردیم متوجه شدید که در هنگام خرید لباس کار باید به چه نکاتی توجه کنید. به همین دلیل شما می توانید برای خرید لباسی که تمام ویژگی های ذکر شده در این مقاله را داشته باشد به فروشگاه اینترنتی یونکس مراجعه کنید.


برای خرید ارز دیجیتال چه اقداماتی لازم است؟

خرید ارز دیجیتال یکی از انواع سرمایه گذاری هایی است که این روزها بین مردم بسیار محبوب شده است. در این میان مردم بیشتر به سراغ خرید تتر می روند. اما بسیار از مردم هم نمی دانند که برای خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال باید چه اقداماتی کنند.

خرید ارز دیجیتال این روزها برای مردم به یک سرمایه گذاری مطمئن تبدیل شده است. مخصوصا تتر با ویژگی هایی که دارد می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت مخصوصا برای ما ایرانی ها در نظر گرفته شود.

همانطور که می دانید نرخ تتر برابر با 1 دلار است و همیشه هم نرخ ثابت می ماند. پس با توجه به نوساناتی که دلار در کشور ما دارد تتر یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری است. اما چگونه؟ با تترلند در این مقاله همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه می توانید اقدام به خرید و فروش تتر از طریق صرافی های دیجیتال کنید.

تتر این روزها بین مردم بسیار محبوب شده است. نرخ تتر ثابت است و این مهمترین دلیل محبوبیت تتر بین مردم است. 

برای خرید ارز دیجیتال مراحل زیر را طی کنید

برای خرید تتر بهتر است که به سراغ صرافی های دیجیتال داخل کشور بروید به دلیل اینکه هم مطمئن تر هستند و هم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن ها با ریال انجام می شود. البته به این نکته قبل از هر چیزی باید توجه کرد آن هم انتخاب یک صرافی معتبر است.

همانطور که می دانید تمام خرید و فروش های ارزهای دیجیتال در بستر اینترنت و فضای آنلاین انجام می شود. با توجه به این مسئله می دانید که امکان کلاهبرداری در این فضا بسیار بالا است. پس با انتخاب یک صرافی دیجیتال معتبر خیال خود را از این بابت راحت کنید.

اینگونه شما می توانید با خیالی راحت اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه کنید. در ادامه به آموزش نحوه خرید از این سایت ها می پردازیم.

مرحله اول انتخاب صرافی معتبر

پیش تر در باره این مسئله صحبت کردیم که به چه علت باید یک صرافی معتبر پیدا کنید و از طریق آن ها اقدام به خرید و فروش ارزهای خود کنید.

مرحله دوم برای ذخیره ارزهای خود نصب کیف پول

ارزهای دیجیتال هم مانند دیگر ارزها نیازمند جایی هستند که بتوان آن ها را در آن نگهداری کرد و در مواقع نیاز آن ها را انتقال داد. کیف پول های زیادی برای سیستم عامل های گوناگون وجود دارند که می توانید اقدام به دریافت و نصب آن ها کنید.

مرحله سوم برای جلوگیری از کلاهبرداری اقدام به احراز هویت

برای اینکه مشخص شود شما یک شخص حقیقی هستید و از کلاهبرداری جلوگیری شود. نیاز است که هویت شما به عنوان یک شخص حقیقی اثبات شود.

و در نهایت مرحله چهارم خرید ارز دیجیتال

حالا شما می توانید با خیال راحت با شارژ ریالی حساب خود اقدام به خرید تتر و دیگر ارزهای مورد نیاز خود کنید.

جمع بندی

پیش تر به مزایای قیمت تتر اشاره های بسیاری کردیم. شما می توانید از این مزیت استفاده های بیشماری در سرمایه گذاری های خود ببرید. پس همین حالا اقدام به سرمایه گذاری در زمینه تتر کنید. همچنین می توانید برای این کار به صرافی دیجیتال تترلند مراجعه کنید.

همانطور که پیشتر به این مسئله اشاره کردیم انتخاب یک صرافی معتبر بسیار مهم است.و تترلند یک صرافی دیجیتال معتبر است که شما می توانید از طریق آن با خیالی راحت اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه کنید.



تنظیم یک نمونه قرارداد طراحی سایت!

قبل از توضیح و تشریح قرارداد طراحی سایت باید بدانید که نوع قرارداد طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد.از جمله:نوع پروژه، طرفین قرارداد و درخواست های مشتری.

گام های مهم تنظیم قرارداد طراحی سایت و توافقنامه توسعه نرم افزاری را تا پایان بخوانید.

 1- محدوده خدمات: ابتدا مهم ترین جنبه از کل پروژه را شروع کنید. دقیقا بنویسید که شما به عنوان توسعه دهنده نرم افزار، برای مشتری چه کاری انجام می دهید؟ فعلا به چند مورد عمومی اشاره می کنم :

• آیا شما مسئول طراحی و برنامه نویسی هستید؟


• وب سایت، چگونه و توسط، مسئول بازاریابی خواهد بود؟


• میزبانی وب سایت، زمانی که پروژه به اتمام رسید بر عهده چه کسی است؟


2- قیمت و پرداخت: اینجا جایی است که شما در صف مقابل با مشتری قرار دارید. باید تعیین کنید که دقیقا شیوه پرداخت به چه شکلی است؟ آیا قیمت پروژه دقیق و مشخص است یا به شکل ساعتی کار خواهد شد؟ آیا پرداخت ها یکجا و در نقطه عطف پروژه، یعنی زمان تحویل صورت خواهد پذیرفت یا به صورت قسطی و در اقساط مختلف، مبلغ اخذ خواهد شد. مستندات پرداخت و ردیابی هزینه ها چیست؟ آیا پرداخت با درصد معینی به عنوان پیش پرداخت آغاز خواهد شد و سپس طی یک چرخه ماهانه، صورت حساب ها صادر می گردد؟

3- مدت و فسخ: چه مدت طول خواهد کشید تا موضوع قرارداد تحویل شود؟ بازه زمانی اجرای قرارداد تا چه حد است و مجازات تاخیر در اجرا به چه شکلی خواهد بود؟ می توانند قرارداد خارج چه هستند؟ این موضوع بسیار مهم است، به خصوص در مورد توافقنامه های توسعه وب، با کارآفرینان و راه اندازی سایتی که مشمول ایده های بزرگ است. 

4- مالکیت معنوی: یکی از جنبه هایی که نیاز به اشاره دارد، مالکیت معنوی پروژه است. به طور معمول مشتری می خواهد تمام مالکیت معنوی را از آن خود کند، از جمله کد منبع، تمام فایل های دیجیتال، اسناد و غیره. مالکیت معنوی بسیار مهم است، به ویژه در طراحی صفحات وب و پروژه های توسعه نرم افزارهای آنلاین. 

5- اطلاعات محرمانه: بسیاری از مشتریان مایل هستند که تمام اطلاعات موجود در یک پروژه توسعه نرم افزاری به عنوان بسیار محرمانه رد و بدل شده و به هیچ وجه فاش نشود. این موضوع باید در هر قراردادی، با تعیین جریمه اشاره گردد و به حدی از اطلاعات که می تواند فاش شود، اشاره گردد. 

برخی از مشتریان ممکن است تعجب کنند، هنگامی که با یک قرارداد با این تعداد صفحات مواجه می شوند ولی باید به ایشان توضیح داده شود که تنظیم چنین سندی لازم است، تا آنها را به عنوان یک مشتری و شما به عنوان یک توسعه دهنده محافظت کرده و در هیچ شرایطی، درگیری های ناخواسته ای بین طرفین پیش نیاید. البته اگر مشتری شما راضی به امضای چنین سندی نشد به شما توصیه می کنم که قرارداد دیگری با ایشان نبندید، چرا که در دراز مدت شما را دچار چالش های بیشتری کرده و سودی از این پروژه عاید شما نمی شود.

تنظیم قرارداد طراحی وب سایت چیست؟ برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کسب درآمد از طریق ایجاد یک وب‌سایت و فروش کالا و خدمات، امروز مختص فروشگاه‌­های اینترنتی بزرگ نیست و بسیاری از مردم در وسعت کسب­‌وکارهای خُرد هم به این امر مشغول هستند. اما ساخت و طراحی یک وب‌سایت اینترنتی کارآمد و با امکانات وسیع، کار ساده‌­ای نیست و نیاز به بهره­‌مندی از متخصصین حوزه کامپیوتر دارد. به همین خاطر افراد برای طراحی وبسایت با برنامه‌­نویسان مختلفی کار می‌­کنند که در قالب اشخاص حقیقی یا حقوقی، تاسیس و طراحی وبسایت شخصی آنها را برعهده می­‌گیرند. این ارتباط کاری و پروژه ای نیازمند تنظیم یک قرارداد دقیق طراحی وب سایت است که طی آن تکالیف مجری (طراح وبسایت) و کارفرما (متقاضی وبسایت) مشخص باشد.

مخاطب قرارداد طراحی وب‌سایت تمام افرادی هستند که نیازمند خدماتی نظیر وب سایت، نرم افزار یا اپلیکیشن برای کسب‌وکار خود می‌باشند از جمله صاحبان پورتال‌های تجارت الکترونیک، پورتال‌های سازمانی، فروشگاه‌های مجازی و …

تنظیم قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل چیست؟

این قرارداد عموماً به منظور همکاری مابین کارفرما (شخص حقیقی یا حقوقی) با برنامه نویس اپلیکیشن (اعم از فرد یا یک شرکت) تدوین می‌شود. نام‌های دیگر قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل عبارت است از: قرارداد برنامه نویسی موبایل برنامه نویسی اندروید و ios قرارداد تولید اپلیکیشن

مخاطب این قرارداد: استارتاپ‌ها، فروشندگان اینترنتی، پایگاه‌های خبری، شرکت‌های متخصص، رستوران‌های بزرگ و زنجیره‌‌ای و کلیه اشخاصی که ایده‌ای در ذهن دارند می‌باشند

تنظیم قرارداد محرمانگی اطلاعات و کاربرد آن

اصول تنظیم قرارداد محرمانگی اطلاعات یکی از توافق‌ها و قراردادهای بسیار مهم و شایع برای صاحبان مشاغل،کسب و کارها و استارتاپ های نوین و تازه نفس است. در هر کسب وکاری اطلاعات مهم و حساسی وجود دارد که محرمانه نگه داشتن این دسته از اطلاعات یکی از حیاتی‌ترین وظایف صاحبان مشاغل و استارتاپ ها است. توجه داشته باشید که هرگونه بی توجهی و غفلت شما در این موارد باعث از دست رفتن اطلاعات محرمانه و در نتیجه مورد سوء استفاده قرار گرفتن خواهد شد.

  درآخر:

برای دانستن قراردادهای دیگر می توانید به با اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.