دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

نکات مهم در خرید لوازم جانبی و گوشی ارزان

خرید گوشی ارزان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که کارهای خیلی پیچیده و سنگینی با تلفن همراه خود انجام نمی دهند. در کنار گوشی ارزان اما، وجود لوازم جانبی با قیمت مقرون به صرفه نیز بسیار لازم است. ما در این مقاله نکات مهمی که هنگام خرید گوشی ارزان و همچنین لوازم جانبی باید به آن توجه داشته باشید، می پردازیم تا اگر قصد خرید گوشی ارزان را دارید بتوانید بهینه ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

مقایسه محصولات

اولین و مهمترین کاری که برای خرید گوشی ارزان باید آن را در نظر داشته باشید، مقایسه برندهای مختلف در بازه قیمتی مد نظر خودتان است. برای نمونه اگر دنبال دوربین بهتر در گوشی هستید به سراغ گوشی با دوربین خوب بروید و اگر مقدار cpu برای شما الویت دارد، بر اساس آن خرید خود را انجام دهید.

کیفیت

کیفیت ساخت و همچنین سخت افزار دستگاه مورد نظر در انتخاب شما تاثیر مستقیم دارد. شما باید در بازه قیمتی مورد نظر خود برای گوشی ارزان و حتی لوازم جانبی بالاترین کیفیت ممکن را در نظر داشته باشید. بهتر است که برای خرید لوازم جانبی و گوشی ارزان به سمت برندهای غیر معتبر نروید، شاید در ابتدا کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسبی داشته باشند ولی به مرور زمان با افت کیفیت و از همه مهمتر نبود قطعات آن در بازار مواجه خواهید شد.

گارانتی

گارانتی و ضمانت اصالت کالا یکی از مواردی است که به قیمت اصلی محصولات اضافه می کند. در همین راستا افراد بسیاری گارانتی را برای کاهش قیمت خرید گوشی ارزان و لوازم جانبی حذف می کنند. باید توجه داشته باشید که وجود گارانتی برای همه لوازم بسیار ضروری و حیاتی است، پس بهتر است برای کاهش قیمت جزئی، گوشی ارزان بدون گارانتی را انتخاب نکنید.

نکته: این مسئله را در نظر داشته باشید که با انجام هر یک از مراحل بالا به صورت کامل و دقیق، خریدی با کیفیت، بهینه و از همه مهمتر موثر خواهید داشت. طبیعتا تمام این موارد در هزینه خرید گوشی ارزان نیز تاثیر مستقیم دارند.

کلام پایانی

همانطور که در بخش اول به آن اشاره نمودیم، خرید لوازم جانبی و گوشی ارزان با توجه به شرایط اقتصادی موچود در جامعه بسیار رایج شده است. ما در این مقاله به نکات مهمی که با رعایت آنها حین خرید گوشی ارزان می توانید انتخابی بهینه تر را تجربه کنید، پرداختیم تا اگر قصد تهیه گوشی و لوازم جانبی مقرون به صرفه را دارید بتوانید خریدی موثر و کاربرد داشته باشید.

مجموعه لوتوس لپ تاپ یکی از بهترین مراکز عرضه انواع گوشی ارزان و همچنین لوازم جانبی با بهترین کیفیت و قیمت ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه به مقایسه، انتخاب و خرید انواع لوازم جانبی و گوشی هوشمند بپردازید.

هایفوتراپی، تحقق رویای جوانی

از طبیعی‌ترین و قابل پیش‌بینی‌‌ترین اتفاقات زندگی، پیری پوست و افتادگی بافت بدن بر اثر افزایش سن است. تا قبل از پیشرفت علم و دانش متخصصین هیچ راه‌حلی جز قبول این تغییر نبود. با گذشت زمان این مشکل نیز راه‌حل دائمی و طولانی مدتی دارد که به آن علم و درمان هایفوتراپی گفته ‌می‌شود.


هایفوتراپی چیست؟


HIFU یا هایفوتراپی روشی جدید برای رفع چین ‌و ‌چروک ‌ پوست و سفت‌ کردن بافت‌‌های افتاده است. این درمان بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و برخلاف دیگر عمل‌ها، غیر تهاجمی محصوب می‌گردد. در درمان افتادگی‌های پوست از طریق هایفوتراپی، امواج فراصوت مورد استفاده قرار می‌گیرد.


امواج فراصوت همچنین در سونوگرافی نیز مورد استفاده است با این تفاوت که در هایفوتراپی به صورت متمرکز امواج به بافت مورد نظر وارد می‌شوند و باعث تحریک رشته‌های کلاژن می‌شوند. با تحریک رشته‌های کلاژن آنها مجدد تولید می‌شوند و پوست حالت سفت و بی چین و چروک خود را بدست می‌اورد.


هایفوتراپی چیست؟


هایفوتراپی مناسب چه کسانی است؟


افراد با سن ۳۰ سال تا ۷۰سال کاندیدای مناسبی برای انجام هایفوتراپی هستند. چرا که خطوط صورت از پایان دهه سی زندگی کم کم عمیق‌تر می‌شوند و روند افتادگی بافت‌های بدن شروع می‌شود. افرادی که این درمان را برای رفع چین و چروک‌های پوست خود انتخاب می‌کنند در صدد کاهش سرعت پیری خود هستند.

 به لطف پیشرفت علم و دانش متخصصین این تعویق پیری امکان پذیر است و هایفوتراپی جواب این مسئله است. جدا از افرادی در این بازه سنی که وارد مراحل افول پوست شده‌اند، افرادی که به طور مداوم در برابر نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرند نیز با هایفوتراپی می‌توانند پوست شاداب خود را برگردانند.


کاربرد‌ های هایفوتراپی را بیشتر بشناسید.


بسیاری از متخصصین هایفوتراپی را جایگزین لیفت صورت می‌دانند و در بسیاری از درمان‌ها آن را پیشنهاد می‌دهند. 


کاربردهای هایفوتراپی

  • کاهش چین و چروک سطح پوست به ویژه صورت.
  • از بین بردن خطوط پیشانی و چانه .
  • رفع افتادگی پوست گردن و سینه.
  • جایگزین لیفت ابرو، گونه و پلک.

عوارض هایفوتراپی را بیشتر بشناسید.


هیچ روش درمانی نیست که در کنار اثربخش بودن، عوارض نداشته باشد. برخی از عوارض حاصل از این درمان:

  • قرمزی پوست.
  • تورم پوست.
  • التهاب پوست.
  • کبودی پوست.

توجه داشته باشید که این عوارض موقتی هستند و اثر دائمی ندارند.


ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟


به طور استاندارد این درمان به مدت ۲ سال اثر بخش است و به دلیل امر اجتناب ناپذیر افزایش سن نیازمند تمدید است. البته که عمده درمان در اولین باز انجام می‌شود و تمدید سالانه آن ی=بسیار عمل سبک و راحتی است.


کلام آخر


اگر قصد انجام درمان هایفوتراپی را دارید قبل از اقدام،  به مطالعه و تحقیق در خصوص روند درمان، عوارض، اقدامات قبل و بعد از عمل و... بپردازید و با اطلاعات کامل تصمیم‌گیری کنید. در صورت وجود ابهام و یا سوال در خصوص هایفوتراپی می‌توانید با متخصصین مجموعه ویکی درمان تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره بگیرید.

درباره نگارش لایحه و متن آن چه می‌دانید؟

فراگیری نگارش متن لایحه در میان وکلا از اهمیت به خصوصی برخوردار است. این امر تا به حدی است که نگارش متن لایحه را از تخصص‌های اصلی که هر وکیل باید به آن مسلط باشد، بر شمرده‌اند. اما لایحه چیست؟ بنابر قانون، اصحاب دعوا می‌توانند شرح تکمیلی موضوع اختلاف و ادعای خود را در نوشته‌ای به نام لایحه به محضر دادگاه ارائه کنند. البته این متن، متنی حقوقی است و باید با مشاوره‌ی وکلای متبحر نگاشته شود.

نگارش هر لایحه با توجه به نوع دادگاه مستلزم رعایت نکات خاصی است. از جمله باید به بیان شیوای حقوقی و تشریح روشن ادله و شواهد اشاره کرد. همچنین هر ادعا باید با استناد به یک مدرک، مستند بوده و از بیان ادعاهای واهی چشم‌پوشی کرده تا موجب مشکلات تالی نگردد.

مشاوره نگارش متن لایحه

هر لایحه از چندین قسمت تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل مقدمه لایحه، متن و نتجه‌گیری یا مؤخره هستند. در نگارش مقدمه لایحه شرحی کوتاه از موضوع و واقعیات عینی را بیان کرده تا ذهن خواننده نسبت به موضوع روشن شود. همچنین می‌توان تاریخچه‌ای مختصر از موضوع را در مورد قضیه بیان کرد.

در قسمت بدنه لایحه، باید استدلالات و شواهد را مورد اشاره قرار داد. در مرحله‌ی بعدی نتیجه‌گیری نیز باید درخواست خود از دادگاه را به روشن و صراحت بیان کرد. این موارد، شاکله‌ی نگارش متن لایحه را تشکیل می‌دهند. اما آیا لوایح دفاعیه‌ی دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر مشابه یکدیگرند؟

نگارش متن لایحه دفاعیه

نگارش متن لایحه دفاعیه در تعیین نتیجه‌ی دادگاه می‌تواند به شدت موثر واقع شود. بهتر است پیش از نگارش متن لایحه نسبت به مطالعه‌ی مفاد پرونده اقدام شده، و اهم نکات آن یادداشت گردند. در نگارش متن لایحه هدف بیان دفاعیات و جلب نظر مثبت قاضی نسبت به درخواست است.

لایحه از نظر حقوقی از ارزش بالایی برخوردار است و به شدت امکان پیروزی در دادگاه را بالا می‌برد. لایحه‌ی دفاعیه بنا به ماهیت خود دارای خصوصیات جالبی است که این سند را از دیگر اسناد مشابه متمایز می‌سازد. مثلا اگر در مراحل فرجام‌خواهی، اگروکیل دخالت نوده اما تمبر را باطل ننموده باشد، لایحه نافذ نبوده و پرونده به مراجع بعدی ارجاع داده می‌شود.

نگارش متن لایحه برای دادگاه

نگارش متن لایحه تجدید نظر

نگارش متن لایحه تجدیدنظر هم از اهمیت بالایی در میان اصحاب دادگاه برخوردار است. هنگامی که پرونده‌ای حقوقی در دادگاه مورد بررسی قرار گرفته باشد، اما به حکم اعتراضی صورت گیرد، پرونده به تجدید نظر خواهد رفت. البته تجدید نظر باید پایه‌ای حقوقی داشته باشد تا مورد قبول قرار گیرد.

در این مرحله نگارش متن لایحه برگبرنده‌ای برای هر یک از طرفین که نسبت به تنظم آن اقدام کند، خواهد بود. انلایحه می‌تواند د دادگاه‌های غیابی تجدید نظر به عنوان نمانده‌ی شما عمل کند و مطالبی را که فکر می‌کنید نادیده گرفته شده‌اند را به نظر قضات تجدید نظر برسانند. البته دقت داشته باشید که درباره‌ی این موضوع تضمینی وجود ندارد و همه‌چیز بسته ب نظر قاض، ادله شما و ماهیت پرونده است.

اگر تصمیم به مشاوره با وکلای متبحر در این پرونده‌ها را دارید، می‌توانید به وب سایت شهرداد یا اپلیکیشن وکیل آن مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت شهرداد مطالب مفیدی قرارداده شده است.

تمام آنچه که باید در مورد عمل بینی گوشتی و عمل بینی استخوانی بدانید.

با پیشرفت علم و کشف روش‌های جدیدتر در صنعت جراحی پلاستیک، امروزه شاهد بالاترین درصد رضایت و حداقل عوارض از اعمال زیبایی هستیم. عمل بینی عروسکی و عمل بینی گوشتی از انواع اعمال موجود در این صنعت است. در ادامه با بررسی این دو نوع عمل با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی چیست؟

بر خلاف عمل بینی عروسکی، عمل بینی گوشتی با اصلاح و تغییر برخی از بخش‌های داخلی غضروف بینی ظاهر بینی را اصلاح و با دیگر اجزای چهره متناسب میکنند. این عمل زیبایی از انواع اعمال معروف جراحی پلاستیک در جهان محسوب میشود و متقاضی‌های فراوانی دارد. اهداف انجام این جراحی‌ها می‌تواند هم به جهت رفع مشکلات تنفس باشد و هم تناسب اجزای صورت. در این جراحی توانایی و قابلیت تغییر غضروف‌ها نیز ممکن شده است.

رینوپلاستی بینی گوشتی چگونه است؟

یکی از انواع اعمال زیبایی بینی، عمل بینی گوشتی است. تمرکز اصلی این عمل رینوپلاستی بر روی قسمت نوک بینی و جمعتر کردن پره‌های بزرگ بینی است. موارد و فاکتورهای این بینی میتواند شامل پهن و بزرگ بودن نوک بینی، ضخیم بودن پوست و چربی آن شود. در این بینی‌ها منافذ پوست بصورت کاملا واضح و باز و یا اصطلاحا پوست پرتقالی دیده می‌شوند. 

همانطور که پیش تر گفته شد این نوع بینی دارای ضخامت زیاد پوست در ناحیه بینی است و باید از این حجم پوست کم شود. با توجه به اینکه این عمل با حساسیت بالایی همراه می‌باشد باید توجه داشت که تحقیقات کافی در پیرامون بحث انتخاب پزشک حتما صورت پذیرد.

عمل بینی گوشتی چگونه است؟

عوارض عمل بینی گوشتی

عوارضی که برای عمل بینی گوشتی ثبت شده عموما به اشکال زیر است:

  • احتمال برگشت بینی گوشتی به شکل سابق.
  • قرینه نشدن پره بینی و عدم تقارن در دو طرف.
  • افتادگی نوک بینی.
  • حساسیت به تغییرات دمایی و آبریزش مکرر بینی.
  • از بین رفتن حس بویایی بینی و حس سر شدگی نوک بینی.

دوران نقاهت عمل بینی گوشتی چقدر است؟

مدت زمان نقاهت این نوع رینوپلاستی با توجه حساسیت شدید آن 8 هفته تخمین زده شده است. در این دوران توصیه می‌شود که از انجام هر نوع تحرکات سنگین جلوگیری شود. هر روز به مقدار مناسبی آب و مایعات ولرم بنوشید. تا چند روز پیش از جراحی از مصرف هر شکل از مسکن‌ها خودداری شود. بین یک تا دو ماه از رفتن به سونا، استخر و این قبیل مکان‌ها جلوگیری شود. از خوابیدن بر روی پهلو تا حدودا یک ماه جلوگیری شود.

مراقبت بعد عمل بینی

نظر اکثر جراحان زیبایی پلاستیک بر آنست که تا قبل از باز کردن گچ بینی از استحمام خودداری کنید. دوره دارویی کامل شده و در موعد مقرر انجام شود. از استعمال مشروبات الکلی و سیگار تا یک ماه خودداری کنید. 

عمل بینی عروسکی به چه صورت است؟

عمل بینی عروسکی نوع دیگری از اعمال زیبایی است که با ایجاد تغییرات در استخوان‌ها و غضروف بینی ظاهر آن عروسکی خواهد شد. این عمل عموما مورد انتخاب بانوان می‌باشد. علت این موضوع آنست که انحنای آن و قوس بینی نسبت به سایر انواع مدل بینی کمی بیشتر از سایر اعمال مشابه است. 

عمل بینی عروسکی بیشتر برای صورت‌هایی با فرم گرد و مستطیلی شکل مناسب می‌باشد. باید توجه داشت که عمل بینی عروسکی را برای تمام افراد اجرا نمی‌کنند. زاویه بینی و لب بالایی نیز در حالت عادی این تکنیک 90 تا 100 درجه است اما در در عمل بینی عروسکی این اندازه را تا 110 درجه افزایش می‌دهند.


عوارض عمل بینی عروسکی

جمعبندی نهایی

با رعایت مواردی که گفته شد و با مشورت با دکتر معالج مجرب و انتخاب یک کلینیک معتبر می‌توانید به بیشترین میزان رضایت از عمل بینی خود برسید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت عمل بینی مراجعه کنید.


هارد سیلیکون پاور و ای دیتا

هارد های سیلیکون پاور و ای دیتا

هارد دیسک یک قطعه سخت افزاری در کامپیوتر است که وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را دارد. این عضو جدا نشدنی توسط شرکت های گوناگونی در سراسر دنیا تولید می‌شوند که از نام آور ترین آن ها می‌توان به ای دیتا و هارد سیلیکون پاور اشاره کرد. هارد اکسترنال ای دیتا و هارد سیلیکون پاور از معروف ترین ها در این زمینه هستند که در ادامه این مطلب به بررسی این دو خواهیم پرداخت.

هارد سیلیکون پاور 

سیلیکون پاور یک شرکت تایوانی است که در زمینه فناوری اطلاعات و دستگاه های ذخیره سازی و الکترونیک در سال 2003 شروع به فعالیت کرد. این شرکت تاکنون توانسته نام خود را در تمامی جهان به گوش مردم برساند و محصولات خود را به صورت جهانی ارزه کند. این شرکت در تولید هارد دیسک با نام های تجاری مختلف که در اول همه آنها هارد سیلیکون پاور آمده پیشرو بوده و پیشرفت زیادی کرده است.

از جمله هارد های سیلیکون پاور که نسبتا معروف تر هستند، می‌توان به هارد سیلیکون پاور آرمور اشاره کرد. هارد سیلیکون پاور آرمور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده این اسم را برایش انتخاب کنند.از جمله این ویژگی ها می‌توان به ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار و خط و خش بودن این هارد اشاره کرد.

هارد اکسترنال ای دیتا 

کشور تایوان در زمینه فناوری و ذخیره سازی اطلاعات همیشه نامدار و پیشرو بوده. از دیگر برند های معروف ذخیره سازی اطلاعات تایوانی می‌توان به برند معروف ای دیتا اشاره کرد. شرکت تایوانی ای دیتا در سال 2001 فعالیت خود را در زمینه ذخیره سازی داده رایانه و داده رایانه آغاز کرد و تا کنون در جهان توانسته نام برند تجاری خود را بر سر زبان ها بیندازد و محصولات خود را مانند سیلیکون پاور به صورت جهانی عرضه کند.

شرکت ای دیتا در زمینه تولید هارد اکسترنال با نام تجاری هارد اکسترنال ای دیتا پیشتاز بوده. از جمله مدل های هارد اکسترنال ای دیتا که بیشتر از سایر مدل ها معروف است می‌توان به هارد اکسترنال ای دیتا HD و HD pro اشاره کرد این هارد هم مانند مدل آرمور شرکت سیلیکون پاور ضد ضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار است و خواهان زیادی در سراسر دنیا دارد.

ای دیتا یا سیلیکون پاور

اگر بخواهیم بین ای دیتا و سیلیکون پاور یکی را انتخاب کنیم باید نکاتی را در نظر بگیریم. هر دو برند تایوانی هستند و در این زمینه یعنی تولید هارد و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات بیش از 17 سال است که فعالیت می‌کنند. اما انتخاب بین این دو کار سختی است. چرا که هر دو برند، از برند های قدرتمند هستند و کیفیت هر دو عالی است. 

انتخاب یک هارد بستگی به نوع استفاده شما دارد که اینترنال می‌خواهید یا اکسترنال. چقدر حافظه لازم دارید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید.

اگر به سخت افزار کامپیوتر علاقه دارید یا می‌خواهید در مورد سخت افزار کامپیوتر به خصوص هارد سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ای دیتا اطلاعات بیشتر  و جامع تری به دست بیاورید، ما به شما وبسایت لوتوس را معرفی می‌کنیم. 

شرکت لوتوس به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت سر بزنید و با خواندن مقالات بیشتر هم انتخاب را برای خودتان راحت تر کنید، هم با اطمینان تصمیم بگیرید.