دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست

درب اتوماتیک شیشه ای دربی است که با کمک یک سنسور چشمی و موتور اتوماتیک، با بهره‌گیری از فریم‌های فلزی، جداره‌ای شیشه‌ای را درون خود جا داده، بدون نیاز به دخالت انسانی مسیرهای عبور و مرور را مسدود و یا باز نماید. درب اتوماتیک شیشه ای به یکی از المان‌های مهم در کلیه‌ی ساختمان‌های نهادهای بزرگ مبدل شده است. علاوه بر آن، در بسیاری از پاساژها و ساختمان‌های تجاری نیز، شما با انواع درب اتوماتیک شیشه ای در ابعاد مختلف رو به رو می‌شوید.

غیر ممکن است که تا به حال با درب اتوماتیک شیشه ای برخوردی از نزدیک نداشته بوده باشید. انواع درب اتوماتیک شیشه ای امروزه در همه جا نصب می‌شوند. مزایایی که این درب‌ها برای صاحبان خود به ارمغان آورده‌اند، بی‌شمار هستند. اما حتی اگر از این مزایا چشم پوشی کنیم، باز هم نمی‌توان انکا کردنکه یک درب اتوماتیک شیشه ای نمای ویژه‌ای به یک ملک می‌بخشد.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای

برای درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان مزیت‌های پرشماری را برشمرد. این مزیت‌ها در منظرهای گوناگونی مطرح هستند. این درب‌ها ضمن بخشیدن جلوه‌ای خاص و شیک به ملک، می‌توانند در مصرف انرژی نیز موجب صرفه‌جویی گردند. البته در برخی امکنه، از یک درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌گردد که خیلی مثمر ثمر نیست. برای کسب بهترین عملکرد بهتر است از دو درب به صورت موازی بهره جسته شود.

از دیگر مزیت‌های قابل ذکر، نباید از بهبود بهداشت و تمیزی محیط هم به سادگی گذر کرد. این درب‌ها به علت آن که با دست‌ها تماس برقرار نمی‌کنند موجبات انتقال آلودگی‌های محیطی نیز نمی‌گردند.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این موضوع پس از ابعاد پروژه، به مشخصات فنی‌ای بسته است که برا درب اتوماتیک شیشه ای خود در نظر گرفته‌اید. کیفیت آلیاژ‌ها و پلیمرهای مورد استفاده، نحوه ریل‌گذاری، و توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی‌ای که موتور یا چیپ‌های درب اتوماتیک شیشه ای در خود دارند در این امر می‌توانند حائز اهمیت باشند.

این عوامل به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند.

  • شرایط و ابعاد هر پروژه خاص؛

  • مواد مصرف مانند شیشه و یراق‌آلات؛

  • تجهیزات فنی مانند موتور محرکه، اپراتور و یا کیت سوییچ؛

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

تعمیر و تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

از اولین درس‌هایی که به هر فرد فعال در مشاغل در ارتباط با ماشین‌آلات مختلف می‌آموزند، اهمیت تعمیرات و نگهداری فراگیر است. معنی عبارت یاد شده، این است که تمامی ماشین‌آلات برای بهینه‌ترین عملکرد و کاهش استهلاک، نیاز به رسیدگی‌های منظم و طبق برنامه دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای هر دو برای املاک تجاری تجهیزاتی حیاتی به شمار می‌روند. این ماشین‌آلات علاوه بر افزایش ضریب امنیت محیط در بهره‌ور انرژی ساختمان یاری دهنده هستند. امیدوارم در این یادداشت توانسته باشم تا در حد بضاعت درباره نکات مهم مالی و فنی تجهیزات اتوماسیون رایج صحبت کرده باشم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد