دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

عمل بینی عروسکی و محدودیت‌های آن

عمل بینی عروسکی نوعی جراحی زیبایی بینی است که بینی حین جراحی بینی به شدت در حین آن کوچک شده و نوک آن به سمت بالا انحنا پیدا می‌کند. البته متناسب بودن بینی با بقیه اجزای صورت، تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره فرد ایجاد خواهد کرد. زیرا کوچکی بینی لزوما به معنای زیبایی آن نیست. معمولا بخش عمده‌ای از بیمارانی که قصد کوچک کردن بینی خود را دارند لزوما بینی بزرگی ندارند.

هر چند گاهی در طرف مقابل یک بینی نامتقارن و بزرگ، باعث برهم خوردن این تناسب می‌شود. همچنین رواج یافتن آن در میان افراد مشهور نیز باعث گسترش بیشتر آن شده است. عمل بینی عروسکی یا فانتزی ویژگی هایی دارد که باعث می شود هر کسی نتواند این مدل را انتخاب کند. این مدل به علت زیبایی و اندازه کوچک آن بسیار محبوب شده است.

چالش‌های عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی یک مدل محبوب و زیبا بوده که نسبت به سایر رویکردهای عمل بینی سخت‌تر و تخصصی‌تر است. این عمل باید توسط فرد متخصص و با تجربه بالا انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود و ریسک پایینی به همراه داشته باشد. عمل بینی عروسکی چیزی نیست که هر جراحی بتواند آن را به راحتی پشت سر بگذارد و حتما باید جراح آن از تخصص ویژه این جراحی برخوردار باشد.

عمل بینی عروسکی دخترانه

برای آنکه عمل بینی عروسکی یا فانتزی به بهترین شکل روی بینی اجرا شود بایستی بینی استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند تغییرات این جراحی را تحمل کند. هر قدر بینی مستحکم تر باشد تغییرات شدیدتری را می تواند قبول کند. بنابراین بینی های گوشتی که ساختار غضروفی ضعیفی دارند به طول معمول نمی توانند عمل بینی عروسکی را انجام دهند.

پیش از جراحی، پزشک معاینات و آزمایشات بسیاری انجام می‌دهد تا آمادگی لازم برای جراحی را پیدا کند. در صورتی که فرم بینی برای عمل بینی عروسکی مناسب نباشد این مدل را اجرا نخواهد کرد. برای جزییات نتیجه مطلوب جراحی، جراح و داوطلب با یکدیگر صحبت کرده و در نهایت به یک نتیجه واحد می رسند.

عمل بینی عروسکی کره ای

اگر شما با مشکلات تنفسی دست و پنجه می کنید یا دچار انحراف تیغه بینی هستید، احتمالا برای عمل بینی عروسکی با محدودیت مواجه هستید. این جراحی برای افراد دارای مشکلات تنفسی بسیار ریسک به همراه دارد و اصلا انجام آن به صلاح نیست.

عمل بینی عروسکی در بین مردم

امروزه همگی شاهد گسترش عمل های زیبایی در بین خانم ها و آقایون هستیم. صنعت مد و زیبایی در بین مردم سراسر دنیا نفوذ بیشتری پیدا کرده است و این باعث شده که افراد زیادی حتی با سن های پایین به عمل های زیبایی روی بیاورند. جراحی بینی تنها عمل زیبایی است که افراد با سن بسیار پایین اقدام به انجام آن می کنند.

در این بین آقایان هم ممکن است به عمل بینی عروسکی علاقه‌مند باشند. در این حالت برخلاف مدل زنانه، ممکن است جراح سعی کند تا حد امکان از انجام تغییرات غیرضروری خودداری کند. این تغییرات موجب می‌شوند که گاهی به مدل مناسب آن، عمل جراحی بینی نیمه فانتزی هم گفته شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت عمل بینی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد