دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

مشاوره حقوقی آنلاین با اپلیکیشن وکیل

بسیاری از افراد وقتی برای بار اول با عبارت مشاوره حقوقی آنلاین و اپلیکیشن وکیل برخورد می‌کنند کمی گیج می‌شوند. این عمل دور از انتظار نیست، زیرا انتظار می‌ رود که یک وکیل، فردی حقیقی باشد که بتواند به شما در برابر تهدیدات و خطراتی دنیای بیرون دفاع کند و از حقوق شما در دادگاه‌های واقعی، و نه مجازی، دفاع کند. ابتدا باید گفت که یک اپلیکیشن وکیل به معنی هوش مصنوعی یا الگوریتمی که بخواهد جای وکلا را بگیرد نیست. این تنها ابزاری مجازی بر پایه‌ی برنامه های هوشمند است که به شما اجازه ی انتخاب، و تعیین وقت مشاوره با وکیلان حقیقی را می دهد و همچنین اخبار جدید ترین قوانین و لایحه ها را منتشر می کند.

اما در مشاوره حقوقی آنلاین ، شما بصورت آنلاین به با وکلا در ارتباط هستید و می توانید سوالات حقوقی خود را از این وکلا بپرسید. در این مقاله ما می خواهیم به موضوع مشاوره حقوقی آنلاین و اپلیکیشن وکیل بپردازیم.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین

مسائل مختلفی ممکن است برای ما پیش بیاید که ما نسبت به آن آگاهی کافی را نداشته باشیم و به سراغ مشاور حقوقی برویم. این مسائل را سه بخش می‌توان دسته بندی کرد: حقوقی، تجاری و کیفری

دعاوی حقوقی مانند مشکلات خانوادگی اعم از طلاق، وراثت و... دعاوی تجاری مانند ثبت شرکت، مسائل مالیاتی و دعاوی کیفری مثل قتل، قاچاق و... پس اطلاعات ما برای طی کردن مراحل دعوا و پرونده ها کافی نیست و در این مواقع باید به یک مشاور حقوقی مراجعه کنیم. اما مراجعه به دفتر یک وکیل ممکن است نیاز به صرف وقت و هزینه ی بیشتری داشته باشد و همه ی افراد بخاطر مشغله هایی که دارند، امکان مراجعه حضوری نداشته باشند.

با وجود مشاوره حقوقی آنلاین، افراد بدون صرف وقت و هزینه زیاد میتوانند سوالات حقوقی خود را از مشاورین بپرسند. مشاوره حقوقی آنلاین، بر بستر اینترنت و در فضاهای مجازی نظیر سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیام رسان و غیره خدمات ارائه می کنند. در سال‌های گذشته با رواج نرم‌افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام در میان مردم ، مشاور حقوقی آنلاین به یکی از متداولترین روش‌های رسیدن به پاسخ سوالات حقوقی تبدیل شده است.

اپلیکیشن وکیل

اپلیکیشن وکیل

 در اصل اپلیکیشن وکیل برای استفاده‌ی کاربرانی است که هنوز مطمئن نیستند باید به وکیل مراجعه کنند یا خیر، و یا فقط قصد اخذ مشاوره‌های جزئی را دارند. همچنین در زندگی امروزه بسیاری از افراد به سختی می‌توانند وقتی را در برنامه‌ی زمانی خود خالی کنند تا بتوانند برای مسائلی که ممکن است برای آن‌ها حادث شود از وکیل مشاوره بگیرند. با ظهور همه‌گیری کرونا، این مشکلات تشدید شده‌اند و بسیاری تمایل ندارند برای اموری که به نظر آن‌ها غیرضروری می‌رسد، به مکان‌های عمومی سر بزنند. (البته باید بدانید که در صورت جدی شدن وضعیت، شما ناچار خواهید بود که با وکیل معتمد خود به صورت رو در رو صحبت کنید. زیرا در غیر این صورت وکیل به خوبی نخواهد توانست از مسائل حول پرونده‌ی شما اطلاع کسب کند و نیز، برخی از مدارک مستلزم مشاهده‌ی عینی توسط وکیلان هستند تا از صحت، سقم و استحکام استدلالی حقوقی آن‌ها اطمینان حاصل شود).

جمع بندی

پیشنهاد می شود حتما به اپلیکیشن وکیل شهرداد استفاده کنید. در این برنامه ما اخبار حقوقی روز را برای شما قرار داده ایم . همچنین شما می توانید از مشاوره حقوقی ما بهرمند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد