دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

دانستنی ها

هر انچه که باید بدانید.

اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان

اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان نوعی فرصت شغلی است که در میان افرادی که به دنبال مشاغل نیمه وقت و انعطاف پذیر هستند بسیار محبوب است. برخی از شناخته شده ترین شرکت ها در آمریکا ، از جمله Avon ، لوازم آرایشی مری کی و Tupperware ، زیر چتر بازاریابی شبکه ای قرار دارند.
برنامه های بازاریابی شبکه ای دارای یک سرمایه گذاری کم هزینه هستند - معمولاً فقط چند صد دلار برای خرید کیت نمونه محصول - و امکان فروش مستقیم یک خط تولید به دوستان ، خانواده و سایر تماس های شخصی. بیشتر برنامه های بازاریابی شبکه ای از شرکت کنندگان نیز می خواهند نمایندگان فروش دیگر را جذب کنند. افراد استخدام شده "خط نزولی" یک نماینده هستند و فروش آنها برای افراد بالاتر از آنها در برنامه درآمد کسب می کند.

وقتی شبکه بازاریابی شبکه ای به جای فروش محصولات یا خدمات شرکت ، غالباً به دلیل جذب دیگران ، به شرکت کنندگان غرامت می دهد ، چیزها می توانند چسبناک باشند. یک سیستم بازاریابی شبکه ای که بیشترین درآمد آن از طریق جذب نیرو است ممکن است یک طرح هرمی غیرقانونی تلقی شود.

از آنجا که برنامه های بازاریابی شبکه ای معمولاً از مقررات فرصتهای شغلی مستثنی هستند و تحت قوانین حق رای دادن ایالتی و فدرال به عنوان حق رای دادن تعریف نمی شوند ، لازم است قبل از سرمایه گذاری هرگونه هزینه ای ، تحقیقات خود را انجام دهید.

بازاریابی شبکه ای یک لایه
با بازاریابی شبکه ای تک لایه ، برای فروش محصولات یا خدمات آنها در برنامه شرکت های وابسته شرکت ثبت نام می کنید. شما نیازی به جذب سایر توزیع کنندگان ندارید و تمام درآمد شما از فروش مستقیم است. Avon ، شرکت محبوب زیبایی ، از بازاریابی شبکه ای تک لایه استفاده می کند.
در برخی از برنامه های وابسته آنلاین ، بابت ترافیکی که به وب سایت شرکت وابسته رانندگی می کنید ، حقوق دریافت می کنید. برنامه های وابسته پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و پرداخت به ازای سرب (PPL) نمونه های دیگری از شبکه های تک لایه هستند.
بازاریابی شبکه ای دو لایه
برخلاف بازاریابی شبکه ای یک لایه ، بازاریابی شبکه ای دو لایه شامل برخی از نیروها است ، اما حقوق شما صرفاً به آن وابسته نیست. شما برای فروش مستقیم (یا ترافیکی که به یک وب سایت هدایت می کنید) و فروش مستقیم یا ترافیک ارجاعی که توسط شرکت های وابسته یا توزیع کننده ای که برای کار در زیر کار خود جذب می کنید ، پرداخت می شود. به عنوان مثال یک برنامه دو لایه ، سایت فروش سایت En Envoy است.
بازاریابی چند سطحی
بازاریابی چند سطحی (MLM) یک شبکه بازاریابی مبتنی بر توزیع است که شامل دو یا چند طبقه است. دو نوع دیگر از استراتژی های بازاریابی شبکه ای ، شبکه های بازاریابی محور و بازاریابی شبکه ای مبتنی بر نام هستند. برخی از برنامه های MLM به شما امکان می دهند در عمق پنج طبقه یا بیشتر درآمد کسب کنید ، بنابراین ممکن است انگیزه هایی برای استخدام وجود داشته باشد. نمونه هایی از مشاغل MLM شامل LuLaRoe ، Sponsoring Magnetic و Amway است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد